اخبار تکنولوژی

افشا برخی جزئیات گوشی Poco F6

دیوید لیو، مدیر اجرایی جهانی پوکو، اخیراً از ورود یک گوشی جدید سری F پوکو بدون تایید نام دقیق خبر داده است. گفته می‌شود این مدل چیزی نیست جز گوشی Poco F6 است.

برند فرعی شیائومی هنوز تاریخ عرضه دستگاه جدید سری F را اعلام نکرده، اما قبل از آن، مشخصات آن به صورت آنلاین ظاهر شده است. پیش‌بینی می‌شود که بر روی چیپ جدید معرفی شده اسنپدراگون ۸s نسل ۳ اجرا شود. گفته می‌شود که دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX882 است. گفته شده که پوکو F6 به عنوان یک نسخه تغییر برند از Redmi Note 13 Turbo معرفی‌نشده معرفی خواهد شد.

Android Headlines با استناد به کد منبع HyperOS ادعا می‌کند که Poco F6 بر روی تراشه Snapdragon 8s Gen 3 اجرا می‌شود. تلفن پوکو با اسم رمز “peridot” دومین گوشی در جهان خواهد بود که بر روی جدیدترین چیپست کوالکام کار می‌کند. شیائومی Civi 4 Pro را به عنوان اولین گوشی با چیپست Snapdragon 8s Gen 3 در اوایل ماه جاری معرفی کرد.

علاوه بر این، گزارش حاکی از آن است که Poco F6 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 خواهد بود. از همین حسگر در Realme 12 Pro 5G و iQoo Z9 5G استفاده شده است. طبق گزارش‌ها، سیستم دوربین شامل یک سنسور ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض نیز خواهد شد. گفته می‌شود که شماره مدل داخلی “N16T” دارد.

ظاهراً پوکو از پنل‌های نمایشگر TCL و Tianma در Poco F6 استفاده کرده است. با این حال، هنوز اطلاعاتی در مورد مشخصات صفحه نمایش وجود ندارد. Poco F6 مدتی است که در میان شایعات بوده است. مدیر پوکو جهانی، دیوید لیو (@DavidBlueLS) اخیرا ظاهرا وجود این دستگاه را تایید کرده است. پیش بینی می‌شود که بین آوریل و می در کنار Poco F6 Pro رسمی شود. پیش از این شایعه شده بود که به عنوان یک نسخه تغییر برند از Redmi Note 13 Turbo معرفی نشده عرضه می‌شود.

گفته می‌شود که Poco F6 نسبت به F5 5G سال گذشته که در ماه می سال گذشته با قیمتی معادل ۲۹۹۹۹ روپیه رونمایی شد، ارتقا یافته است. این نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد.

گوشی Poco F6 در نزدیکی

در دیگر خبرها شیائومی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند. این برند تصمیم داشته بزودی محصول جدیدی از سری پوکو F را با نام گوشی پوکو F6 معرفی کند.

POCO F5 دارای پردازنده Snapdragon 7+ Gen 2 بود، در اصل یک SM8475 بازسازی شده، که در حقیقت کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 بود. SM8475 که به دلیل ارائه یک تجربه بازی استثنایی و قابلیت‌های تصویربرداری پیشرفته مشهور است، کاربران را تحت تاثیر قرار داد. اکنون انتظار می‌رود POCO F6 با استفاده از SM8635 که هنوز به طور رسمی معرفی نشده، قدمی فراتر بردارد. رونمایی رسمی از SM8635 در ۱۸ مارس پیش بینی می‌شود و انتظار می‌رود سری POCO F6 در ماه آوریل عرضه شود.

اطلاعات فاش شده حاکی از آن بوده که POCO F6 در پایگاه داده IMEI با شماره مدل «۲۴۰۶۹PC21G» برای نسخه جهانی و «۲۴۰۶۹PC21I» برای نسخه هندی رونمایی کرده است. قابل ذکر بوده که انتظار رفته POCO F6 در مناطق مختلف به استثنای ژاپن در دسترس باشد. یک چرخش جالب در این است که پیش بینی شده Redmi Note 13 Turbo قبل از عرضه POCO F6 که قرار است با شماره مدل «۲۴۰۶۹RA21C» در بازار چین معرفی شود، باشد. گفته شده POCO F6 نسخه ریبرند Redmi Note 13 Turbo است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا