اخبار تکنولوژی

تغییر ماژول دوربین گوگل پیکسل ۸ پرو توسط یک کاربر

گوگل پیکسل ۸ پرو و ۸ دارای نوار دوربین براق هستند، در حالی که مدل‌های غیر پرو روکش مات دارند. نوار دوربین از آلومینیوم ساخته شده است که به راحتی خراشیده می‌شود و روکش براق آن را بیشتر به چشم می‌آورد.

یکی از معدود جنبه‌های دو مدل پرو اخیر گوگل که افراد آن را دوست ندارند، روکش براق روی نوار دوربین آلومینیومی است که برای محافظت از مجموعه دوربین طراحی شده است. در کمال تعجب، یک کاربر راهی برای کاهش دید خراش‌ها و اثر انگشت روی آن پیدا کرده است. با این حال، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را با پیکسل خود انجام ندهید.

کاربر تصاویر پیکسل ۷ پرو و پیکسل ۸ پرو خود را از طریق یک پست Reddit به اشتراک گذاشته است. او از یک پد شستشوی Scotch Brite استفاده کرده است تا سطحی برس‌دار به نوار دوربین بدهد.   اگرچه، او اشاره نکرد که آیا از یک فیلم محافظ روی جلد لنز استفاده کرده است یا خیر. اما پنل غقب پیکسل ۷ پرو به شدت خراشیده شده است. می‌توانید آن را در تصویر ببینید. اگر پد شستشو به پوشش لنز ساییده شود، خراش ها نه تنها بر ظاهر تأثیر می‌گذارد بلکه کیفیت تصویر را نیز به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد.

گوگل پیکسل ۸ پرو و تغییر در ظاهر آن

کاربران این دو دستگاه که مایل به استفاده از گوشی بدون قاب هستند می‌توانند از پوسته استفاده کنند. گوشی را حجیم نمی‌کند، از سطح در برابر خط و خش و اثر انگشت محافظت می‌کند و همچنین ظاهری متفاوت به دستگاه می‌بخشد. علاوه بر این، نوع اصلاح ممکن است برای درخواست گارانتی مشکل ایجاد کند. استفاده از اسکین چنین مشکلی ندارد.

در دیگر خبرها تلفن Pixel 8a گوگل اخیراً بخشی از عناوین مختلف بوده است و به دلیل گزارش‌ها و شایعات به بیرون درز کرده، با جزئیات زیادی در مورد دستگاه آینده روبرو می‌شویم. انتظار می‌رود این دستگاه مورد انتظار در رویداد Google I/O که اخیراً مشخص شد در ۱۴ می برگزار می‌شود، رونمایی شود.

Pixel 8a پیشتر گواهی‌های بلوتوث SIG و IMDA را دریافت کرده و امروز این دستگاه در وب‌سایت گواهی‌ دیگری ظاهر شده است.  به لطف جستجوی غریزی خود، تلفن هوشمند Pixel 8a را در وب سایت گواهی REL کانادا با شماره گواهی ۱۰۳۹۵A-GKV4X و شماره مدل GKV4X مشاهده کردیم.

جدا از این اخیر، MySmartPrice با همکاری @OnLeaks ویدیوی تبلیغاتی رسمی گوشی هوشمند Google Pixel 8a را به اشتراک گذاشت. ویدیو نشان می‌دهد که گوشی هوشمند آینده با ویژگی «بهترین برداشت» وارد می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا پس از کلیک بر روی چندین عکس، بهترین چهره هر فرد را انتخاب کنند.

به غیر از این، گوشی هوشمند با ویژگی‌های هوش مصنوعی مختلف مانند Circle to Search، Live Translate، و Audio Magic  عرضه می‌شود که تجربه کاربر را بهبود می‌بخشد. این ویدیو همچنین نشان داده که گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی و آبی وارد بازار می‌شود. گزارش قبلی نشان می‌دهد که دستگاه ممکن است در رنگ‌های Porcelain، Obsidian، Bay و Mint عرضه شود.

مواد بازاریابی خرده‌فروشی گوشی هوشمند Pixel 8a نیز از طریق Android Headlines فاش شد که به برخی از ویژگی‌های مهم دستگاه اشاره کرد. گفته می‌شود این دستگاه با Google One VPN، دارای استاندارد IP67 و همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی ۷ ساله را دریافت می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا