اخبار تکنولوژی

هدفون ریلمی Buds Air 6 در روزهای آینده معرفی می شود

ریلمی در حال آماده شدن برای رونمایی از مدل گوشی هوشمند GT Neo 6 بهزودی در چین است. با این حال، دستگاه تنها نیست زیرا این برند در کنار آن هدفون ریلمی Buds Air 6 را نیز عرضه خواهد کرد.

این برند چینی در سکوت خبری از Buds Air 6 و Buds Air 6 Pro از طریق لیستی در وب سایت رسمی خود رونمایی کرد. اما جدای از فاش شدن مشخصات کلیدی آن، قیمت و تاریخ عرضه همچنان مشخص شد. اکنون، یک تیزر جدید از این شرکت تأیید کرده که در ۹ می ۲۰۲۴، یعنی فردا، در کنار GT Neo 6 رونمایی خواهد شد.

این تیزر همچنین اضافه کرد که  Buds Air 6 تا ۵۰ دسی بل ANC (حذف نویز فعال)، LHDC 5.0 و همچنین گواهی Hi-Res را ارائه می‌دهد. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، هدفون جدید دارای درایورهای صوتی ۱۲.۴ میلیمتری و شش میکروفون داخلی است. Realme ادعا می‌کند که با یک بار شارژ کامل با کیس شارژ می‌تواند تا ۴۰ ساعت دوام بیاورد. اگرچه، این احتمالاً با فعال بودن ANC متفاوت خواهد بود.

این هدفون می‌تواند ۷ ساعت پخش صدا را تنها با ۱۰ دقیقه شارژ ارائه دهد. حتی از استاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار برخوردار است. ریلمی Buds Air 6 Pro دارای مشخصات مشابه بوده اما با جلوه‌های صوتی فضایی سه بعدی برای بهبود تجربه شنیداری و همچنین باتری بزرگ‌تر.

ریلمی Buds Air 6 بزودی از راه می رسد

در دیگر خبرها ریلمی تایید کرد که گوشی هوشمند آینده ریلمی GT Neo 6 SE آن قرار است در ماه آوریل عرضه شود. بنابراین اعلام رسمی در مورد تاریخ دقیق عرضه می‌تواند قریب الوقوع باشد. قبل از رونمایی رسمی، این گوشی هوشمند اکنون در لیست TENAA ظاهر شده و طراحی آن را از جلو و عقب نشان می‌دهد.

لیست TENAA ریلمی GT Neo 6 SE طراحی را مطابق با رندر قبلی نشان می‌دهد. قابل ذکر است، سه بریدگی دایره‌ای در پشت وجود دارد که احتمالاً شامل سه دوربین و یک فلاش LED است که ماژول دوربین به طرفین دستگاه کشیده شد. GT Neo 6 SE دارای لبه‌های خمیده در جلو و عقب است.   جدای از رنگ مشکی نشان داده شده در تصویر، ممکن است در یک نوع سبز نیز موجود باشد.

GT Neo 6 SE به پردازنده جدید Snapdragon 7 + Gen 3 مجهز خواهد شد. این تراشه دارای هسته اصلی Cortex-X4 با فرکانس ۲.۸ گیگاهرتز، چهار هسته عملکرد Cortex-A720 با فرکانس ۲.۶ گیگاهرتز و سه هسته کم بازده Cortex-A520 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز مجهز است. پردازنده گرافیکی Adreno 732 هم در این چیپ یافت می‌شود.

Realme ادعا می‌کند که این پردازنده در مقایسه با نسل قبلی خود، عملکرد قابل توجهی را ارائه می‌دهد و بهره‌وری انرژی را بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، GT Neo 6 SE با جدیدترین پنل BOE همراه با ویژگی‌های چشمگیر عرضه می‌شود. همانطور که صفحه نمایش دارای حداکثر روشنایی محلی ۶۰۰۰ نیت و حداکثر روشنایی جهانی ۱۶۰۰ نیت است که دید عالی را حتی در محیط های روشن تضمین می کند.

همچنین حداکثر روشنایی دستی ۱۰۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شامل فناوری جدید ۸T LTPO، مواد درخشان BOE S1، نرخ نوسازی تطبیقی ۰.۵-۱۲۰ هرتز، صفحه نمایش Pro-XDR، وضوح ۱.۵K، پوشش ۱۰۰ درصدی طیف رنگی DCI-P3 و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۴.۲درصد است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا