اخبار تکنولوژی

انتشار آپدیت جدید برای گوشی شیائومی ۱۴ اولترا

بهترین دوربین گوشی شیائومی، شیائومی ۱۴ اولترا، به‌روزرسانی HyperOS جدیدی دریافت کرده است. پس از همکاری با لایکا، شیائومی در بخش دوربین بسیار عالی عمل کرده، اگرچه هنوز کامل نیست. در حالی که شیائومی بهترین سخت افزار را ارائه می‌دهد، آنها تمام تلاش خود را برای بهبود نرم افزار دوربین در طول زمان انجام می‌دهند.

آپدیت جدید HyperOS برای Xiaomi 14 Ultra با شماره ساخت OS.1.0.12.0.UNACNXM ارائه می‌شود. توجه داشته باشید که این آپدیت دوربین در حال حاضر فقط در چین در دسترس است. اگر خارج از چین زندگی می‌کنید، ممکن است مدتی طول بکشد تا گوشی شما آپدیت را دریافت کند. طبق تغییرات شیائومی، این به‌روزرسانی ۲۴۶ مگابایتی مشکلات مختلف دوربین را برطرف می‌کند. بسته کامل ۶.۸ گیگابایت حجم دارد.

بروزرسانی نتایج را هنگام عکاسی با لنز تله فوتو بهینه می‌کند. علاوه بر این، نویز در عکس‌های گرفته شده با دوربین تله فوتو را کاهش داده و عملکرد فوکوس را در هنگام گرفتن عکس افزایش می‌دهد. فوکوس با دوربین‌های تله‌فوتو گاهی اوقات می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، بنابراین دیدن شیائومی در پرداختن به این مشکل عالی است.

در دیگر خبرها شیائومی گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید خود یعنی گوشی Redmi 13 4G را در بازار جهانی معرفی و عرضه کرد. این محصول جدید Redmi 13 4G نامگذاری شده است. دستگاه را باید جانشین Redmi 12 4G دانست. این مدل دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک حفره دوربین در وسط نمایشگر جای گرفته که برای لنز ۱۳ مگاپیکسلی بوده و در عقب نیز حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی تعبیه شد.

شیائومی ۱۴ اولترا آپدیت شد

ردمی ۱۳ نسخه ۴G با پردازنده مدیاتک Helio G91 Ultra و باتری ۵۰۳۰ میلی آمپرساعتی عرضه می‌شود. محصول جدید دارای استاندارد ضد پاشش آب IP53، شارژ سریع ۳۳ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS است. ردمی ۱۳ ۴G یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند شیائومی در سال ۲۰۲۴ است که در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد. این گوشی با ارائه مشخصات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، به عنوان یک گزینه جذاب برای کاربران به ‌خصوص در بازارهای در حال توسعه مانند ایران مطرح شده است.

ردمی ۱۳ ۴G با ارائه مشخصات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، یک گزینه جذاب برای کاربران به ‌خصوص در بازارهای در حال توسعه مانند ایران است. این گوشی برای افرادی که به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش با کیفیت، دوربین مناسب و باتری قدرتمند هستند، گزینه مناسبی خواهد بود. در نهایت، تصمیم‌گیری برای خرید این گوشی به نیازها و اولویت‌های شما بستگی دارد.

اگر به دنبال یک گوشی با صفحه نمایش با کیفیت، دوربین مناسب و باتری قدرتمند هستید و قیمت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است، ردمی ۱۳ ۴G می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اما اگر به دنبال یک گوشی با پردازنده قدرتمندتر، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم و یا دوربین‌های فوق‌عریض و ماکرو با کیفیت بالا هستید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا