اخبار تکنولوژی

انتظار تغییری در ظرفیت باتری گلکسی اس ۲۵ پلاس نداشته باشید

شایعه شده که سامسونگ گلکسی اس ۲۵ و گلکسی اس ۲۵ اولترا سال آینده بدون هیچ گونه ارتقای باتری وارد بازار می‌شوند و اکنون شایعه جدیدی ادعا می‌کند که این موضوع در مورد گلکسی اس ۲۵ پلاس نیز صدق خواهد کرد.

این کلمه از نشریه هلندی GalaxyClub می‌آید که ادعا می‌کند سامسونگ گلکسی اس ۲۵ پلاس دارای باتری با ظرفیت نامی ۴۷۵۵ میلی آمپرساعت و ظرفیت معمولی ۴۹۰۰ میلی آمپرساعت است که همان باتری گلکسی اس ۲۴ پلاس است. گلکسی اس ۲۵ و گلکسی اس ۲۵ اولترا به ترتیب با باتری‌های ۴۰۰۰ و ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی عرضه خواهند شد.

همچنین شاهد خواهیم بود که سرعت شارژ ثابت باقی می‌ماند: ۲۵ وات برای مدل ساده و ۴۵ وات برای مدل‌های پلاس و اولترا. این منبع قبلاً ادعا کرده بود که سیستم دوربین گلکسی اس ۲۵ و گلکسی اس ۲۵ پلاس مشابه مدل‌های قبلی خود خواهد بود و تنها گلکسی اس ۲۵ اولترا ارتقاء دوربین را دریافت خواهد کرد. این دوربین دارای یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است که به یک دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی، تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی و تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی متصل می شود.

با این حال، Ice Universe اخیراً ادعا کرده است که Galaxy S25 Ultra فقط با یک دوربین فوق عریض ارتقا یافته عرضه می‌شود و باقی تنظیمات دوربین مانند S24 Ultra است.

باتری گلکسی اس ۲۵ پلاس بدون تغییر است

در دیگر خبرها طی هفته‌های گذشته، سامسونگ به طور رسمی One UI 6.1.1 را معرفی کرد. از امروز، بسیاری از دستگاه‌ها مانند سری Galaxy S23، Z Fold5 / Flip5 و سری Tab S9 شروع به دریافت به‌روزرسانی جدید One UI 6.1.1 کرده‌اند. سری گلکسی اس ۲۳ این آپدیت را ۵ روز پیش در کره دریافت کرد و اکنون در بیش از یک کشور آپدیت جدید را دریافت نمود.

سامسونگ به طور رسمی One UI 6.1.1 را ابتدا برای سری Galaxy S24 و سپس برای پرچمداران قبلی سری Galaxy S23، سری Tab S9 و Z Fold 5 / Flip5 منتشر کرد. البته، این برند در کره جنوبی تاسیس شده، بنابراین به کاربران کره‌ای بسیار توجه دارد. این موضوع از بروزرسانی‌های منتشر شده نیز مشهود است. پس از انتشار ابتدا در کره، کاربران سایر مناطق اکنون می‌توانند به One UI 6.1.1 دسترسی داشته باشند.

حجم بروزرسانی در محدوده ۲.۵ گیگابایت تا ۳ گیگابایت است و بسته به دستگاه ممکن بوده حجم آن متفاوت باشد. در حال حاضر بسیاری از کاربران می‌توانند بدون هیچ مشکلی به این آپدیت دسترسی داشته باشند. اما تنها آپدیت مهمی که همه منتظر آن هستند One UI 7 است. سامسونگ احتمالاً One UI 7 را در کنفرانس توسعه دهندگان معرفی خواهد کرد و  برنامه بتا معرفی شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا