اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی گوشی وان پلاس ۱۳ آشکار شد

گوشی وان پلاس ۱۳ قرار است در تاریخ ۳۱ اکتبر طی رویداد اختصاصی این برند در چین رونمایی شود. جزئیات در مورد این گزارش چندین بار نشان داده که می‌تواند بزرگ‌ترین باتری را در بین گوشی‌های پرچمدار داشته و دارای یک صفحه نمایش پیشرفته با ویژگی نرخ نوسازی بالا محلی باشد.

اکنون وان پلاس به طور رسمی پیش فروش وان پلاس ۱۳ را در چین آغاز کرده و تصاویر رسمی این گوشی را نیز به اشتراک گذاشته است. با این حال، لازم نیست تا زمان رونمایی رسمی منتظر بمانید تا به دستگاه نگاهی بیندازید، زیرا این گوشی در دستان کاربران طی رویدادی در چین دیده شده است.

چندین کاربر در پلتفرم رسانه اجتماعی چینی Weibo تصاویری از رویداد “Peacekeeper Elite 2024” به اشتراک گذاشتند که شرکت کنندگان از گوشی معرفی نشده وان پلاس ۱۳ برای بازی استفاده می‌کنند. تصاویر به اشتراک‌گذاشته‌شده گوشی معرفی نشده OnePlus 13 را در سه گزینه رنگی رسمی نشان می‌دهند:  مشکی، آبی دو رنگ با جزیره دوربین سفید و یک رنگ سفید.

یکی از مواردی که امسال نیز ادامه یافته، مشارکت Hasselblad است که از لوگوی کنار جزیره دوربین و همچنین در تیزر رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط وان پلاس مشهود است. یک تغییر طراحی کوچک در عقب گوشی دیده می‌شود، جایی که یک خط نقره‌ای مستقیم از جزیره دوربین عبور می‌کند که در وان پلاس ۱۲ وجود ندارد.

گوشی وان پلاس ۱۳ در نزدیکی رونمایی

تاریخ رونمایی گوشی وان پلاس 13 آشکار شد

نکته دیگری که تصاویر فاش شده از رویداد “Peacekeeper Elite 2024” به شدت نشان می‌دهد این است که گوشی وان پلاس ۱۳ آینده می‌تواند دارای برخی مشخصات عالی برای تامین نیازهای گیمینگ باشد. بر اساس اطلاعات فاش شده قبلی، انتظار می‌رود که OnePlus 13 همان سایز صفحه نمایش OnePlus 12 را داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که بزودی از چیپست Snapdragon 8 Gen 4 یا ۸ Elite که در آینده نزدیک معرفی می‌شود، استفاده می‌کند. افشاگری‌ها همچنین نشان می‌دهند که این گوشی با ColorOS 15 در چین عرضه خواهد شد.

در دیگر خبرها وان پلاس هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می‌کند و برای سال ۲۰۲۴ نیز چنین است. بزودی گوشی وان پلاس ۱۳ رونمایی خواهد شد و اکنون جزئیات جدیدی دردسترس قرار گرفت.

ماه آینده، ویوو و اوپو اولین برندهایی هستند که گوشی های پرچمدار جدیدی را در چین عرضه می کنند. انتظار رفته این برندها از سری X200 با قدرت Dimensity 9400 و سری Find X8 رونمایی کنند. در اواخر همان ماه، احتمالاً در هفته چهارم، انتظار می‌رود شیائومی کاورهایی را از شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو به عنوان اولین گوشی پرچمدار جهان با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ دریافت کند. حدس زده می شود که وان پلاس ۱۳ نیز تا پایان اکتبر رونمایی شود. یک نشت جدید، با حسن نیت ارائه شده توسط مشاور دیجیتال چت ایستگاه، وان پلاس ۱۳ دارای یک نوع رم ۲۴ گیگابایتی خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، وان پلاس در استفاده از حافظه فوق‌العاده حرف اول را زده و وان پلاس ۱۳ تنها پرچمدار جدید در سری اولیه است که دارای ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X خواهد بود. این نشان می‌دهد که سایر پرچم‌داران مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۴، مانند شیائومی ۱۵ پرو، آیکیو ۱۳ و آنر مجیک ۷ پرو ممکن است نسخه رم ۲۴G نداشته باشند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا