اخبار تکنولوژی

شیائومی از گوشی پوکو C75 رونمایی کرد

بخش جهانی POCO اخیراً وب سایت خود را بسته است. آنها بعداً به کاربر اطلاع دادند که وب سایت جهانی POCO به همراه تمام داده‌ها با وب سایت رسمی شیائومی ادغام می‌شود. این حرکت بزرگی بود و اکنون، این برند گوشی هوشمند جدید اقتصادی را با نام پوکو C75 معرفی کرده است. این گجت دارای مشخصات جالب بسیاری به همراه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بوده که امروزه کمتر دیده می‌شود.

C75 از آنجایی که یک دستگاه مقرون به صرفه است، برخی از مشخصات مناسب را ارائه می‌دهد. برای شروع، یک صفحه نمایش ۶.۸۸ اینچی دارد که این برند به عنوان نمایشگر «نمایش سینما» خطاب می‌کند. دارای رزولوشن ۷۲۰P 1640*720 پیکسل و پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا ۱۲۰ هرتز دارد. این برند ادعا کرده که این پنل می‌تواند به صورت دستی به روشنایی ۴۵۰ نیت و در حالت روشنایی بالا (HBM) به ۶۰۰ نیت برسد.

این پنل همچنین قادر است نرخ نوسازی خود را به صورت پویا تنظیم کند تا در طول عمر باتری صرفه جویی شود. این نمایشگر همچنین دارای گواهیTÜV Rheinland Low Blue Light و گواهی عدم سوسو زدن است. در بخش فنی، این گجت از چیپست مدیاتک Helio G81-Ultra قدرت می‌گیرد. این تراشه دارای پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2 همراه با رم LPDDR4X و نوع ذخیره‌سازی eMMC 5.1 است.

در دو نوع مختلف نیز گوشی عرضه می‌شود. یک مدل دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است، در حالی که دیگری دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. همچنین دارای ۱۶ گیگابایت حافظه مجازی است که به کاربر اجازه می‌دهد از بخش خاص حافظه داخلی دستگاه به عنوان رم استفاده کند.

پوکو C75 از راه رسید

شیائومی از گوشی پوکو C75 رونمایی کرد

این گجت همچنین دارای یک باتری ۵۱۶۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۱۸ واتی است. طبق گفته POCO، دستگاه می‌تواند تا ۲۱ روز در حالت ایستاده دوام بیاورد و می‌تواند تا ۱۳۹ ساعت زمان استفاده را در پخش موسیقی ارائه دهد.

در بخش دوربین، باید بگوییم که دوربین دوگانه عقب با لنز واید اولیه ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور ناشناخته ثانویه دارد. پوکو می‌گوید که پوکو C75 دارای ویژگی‌های دوربین مبتنی بر نرم‌افزار متعددی مانند HDR، حالت پرتره، حالت شب و دوربین فیلم است تا بهترین تجربه ممکن را به کاربران خود ارائه دهد. در جلو، ما یک سنسور سلفی ۱۳ مگاپیکسلی داریم که برخی از ویژگی‌های بهینه‌سازی نرم‌افزار را نیز دارد.

با توجه به قیمت، C75 به طور رسمی در وب سایت جهانی شیائومی در دو نوع مختلف فهرست شده است. رم ۶ گیگابایتی دارای قیمت اولیه ۱۰۹ دلار است، در حالی که نوع ۸ گیگابایت رم دارای قیمت اولیه ۱۲۹ دلار است. قیمت ممکن است در آینده افزایش یابد.

در دیگر خبرها شیائومی با سری جدید تلویزیون ردمی Smart TV X 2025 خود بازگشته است، با هدف بازتعریف تجربه تماشا با ترکیبی از ویژگی‌های سطح بالا و مقرون به صرفه بودن. این تلویزیون‌ها شامل چهار سایز صفحه نمایش ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ، ۷۵ اینچ و ۸۵ اینچ می‌شود که برای انواع کاربری خانگی قابل ارائه است. بیایید به مشخصات و آنچه که سری ردمی Smart TV X 2025 را به یک انتخاب قانع کننده تبدیل می‌کند، بپردازیم.

سری Redmi Smart TV X 2025 مجهز به صفحه نمایش ۴K (3840×۲۱۶۰) است که از نرخ نوسازی تا ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. نرخ رفرش ۲۴۰ هرتز دارد که برای بازی مناسب است. از HDR و AI-SR Super Resolution پشتیبانی می‌کند که محتوای با وضوح پایین را به کیفیت نزدیک به ۴K ارتقا می‌دهد. برای افزایش بیشتر تجربه مشاهده، شامل جبران حرکت MEMC شده که حداقل تاری را در محتوای سریع تضمین می‌کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا