اخبار تکنولوژی

ظرفیت باتری اوپو Find X8 اولترا لو رفت

شایعات آتی سری اوپو Find X8 کم کم جای خود را در وب می‌گیرند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ و به دنبال آن مدل اولترا در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شوند.

اخیراً تصویر واقعی مدل ساده Find X8 به بیرون درز کرده است و نشان می‌دهد که این برند طراحی مجددی روی دستگاه خود انجام داده است. یکی از جدیدترین اطلاعات اکنون اطلاعات باتری Find X8 Ultra آینده را ادعا می‌کند.

«ایستگاه چت دیجیتال» اطلاعاتی معروف پستی را در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo منتشر کرد. در این پست یک دستگاه منتشر نشده با چیپست اسنپدراگون ۸۷۵۰ کوالکام مورد بحث قرار می‌گیرد. او همچنین از یک ایموجی در پست استفاده می‌کند که به دستگاه OPPO آینده اشاره می‌کند. همه اینها باعث می‌شود به این نتیجه برسیم که او در مورد دستگاه اوپو Find X8 اولترا صحبت می‌کند.

با بازگشت به عنوان اصلی، کارشناس اطلاعات می‌گوید که دستگاه دارای باتری حدود ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. تا ۱۰۰ وات شارژ سیمی و ۵۰ وات شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که او یک نکته نویس قابل اعتماد است، می‌توانیم روی این اطلاعات حساب کنیم.

با صحبت بیشتر در مورد مشخصات شایعه شده، گفته می‌شود Find X8 اولترا یک پنل OLED با سایز ۶.۷۸ اینچ ارائه می‌دهد. این یک پنل خمیده میکرو چهارگانه با وضوح پیکسل ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ پیکسل و پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا تا ۱۲۰ هرتز خواهد بود. گفته می‌شود Find X8 و X8 Pro دارای تراشه پرچمدار مدیاتک Dimensity 9400 هستند، در حالی که Ultra ممکن است دارای پرچمدار کوالکام Snapdragon باشد.

اوپو Find X8 اولترا در نزدیکی

با توجه به شماره مدل SM8750 که توسط تیتر فاش شده، دستگاه قرار نیست از اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده کند زیرا شماره مدل متفاوتی دارد. قرار است اواخر سال ۲۰۲۵ عرضه شود، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که کوالکام یک چیپست جدید، چیزی شبیه به کوالکام Snapdragon 8s Gen 4 عرضه کند.

در دیگر خبرها سری گوشی آینده اوپو رنو ۱۳ قرار است در ماه‌های آینده وارد بازار شود. این سری جدیدترین نوآوری‌ها و معیارهای بخش میان‌رده پریمیومی شرکت را نشان می‌دهد. به طور همزمان، پرچمدار سری Find X8 که از مدل ساده Find X8 و X8 Pro تشکیل شده نیز عرضه می‌شود. گفته شده این دستگاه‌ها در ماه اکتبر عرضه می‌شوند. گفته شده که سری شیائومی ۱۵ نیز در همین محدوده عرضه می‌شود.

اما قبل از رونمایی، تعداد زیادی گزارش و شایعات مربوط به دستگاه‌هایی که جایگاه خود را در اینترنت منتشر کردند، داشتیم. سری Reno 13 دارای دو دستگاه خواهد بود: Reno 13 و ۱۳ پرو. ظرفیت باتری دستگاه‌ها در آخرین گزارش فاش شده و به نظر می‌رسد که آنها ممکن است بیشترین ظرفیت باتری را در میان گوشی‌های هوشمندی که اخیراً عرضه شده داشته باشند.

طبق آخرین گزارش، سری اوپو Reno احتمالاً بزرگ‌ترین ظرفیت باتری را در تلفن‌های هوشمند OPPO خواهد داشت. گفته شده که مدل ساده Reno 13 دارای یک باتری ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی دارد در حالی که Reno 13 Pro دارای باتری کمی کوچک‌تر با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپرساعت خواهد بود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا