اخبار تکنولوژی

مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 4K معرفی شد

به تازگی مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 که به عنوان (G80SD) نیز شناخته شده، معرفی شد که طبق گزارشات از ۸ آگوست تا ۱۴ آگوست برای پیش فروش در دسترس خواهد بود.

این یک مانیتور ۳۲ اینچی با پنل OLED است که با پوششی بدون تابش بر روی صفحه نمایش همراه شد. ابعاد دقیق مانیتور با پایه ۷۱۹.۷ x 584.6 x 263.5 میلیمتر است. این پنل نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز را ارائه می‌دهد، از انویدیا G-SYNC پشتیبانی کرده و تاخیر ۰.۰۳ میلی ثانیه (GtG) را ارائه می‌دهد.

پنل نمایشگر با نسبت تصویر ۱۶:۹ و وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل (۴K) ارائه می‌شود. طبق گزارشات، روشنایی معمولی آن به ۲۵۰ نیت می‌رسد و حداقل روشنایی آن ۲۰۰ نیت است. به عنوان یک پنل OLED، نسبت کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ را ارائه می‌دهد. این مانیتور می‌تواند یک میلیارد رنگ را نشان دهد و از پوشش HDR10+ و پوشش ۹۹درصد DCI P3 پشتیبانی می‌کند تا تجربه بهتری از دید را در سناریوهای خاص مانند گیمینگ به کاربران خود ارائه دهد.

علاوه بر همه اینها، این شرکت ادعا می‌کند که در صورت بروز مشکل سوختن صفحه نمایش در هنگام استفاده عادی، آن را پوشش خواهد داد. قابل ذکر است، سوختن در استفاده تجاری پوشش داده نمی‌شود. به عنوان یک ویژگی اضافی، دارای حالت محافظ چشم و گواهی Flicker Free است. این دستگاه از بلوتوث ۵.۲ و WiFi5 برای اتصال بی سیم پشتیبانی می‌کند. برای اتصال سیمی، مانیتور دارای دو  HDMI 2.1و یک  Display Port 1.4 است.

این مانیتور دارای یک بلندگوی داخلی ۱۰ واتی بوده که از فناوری Adaptive Sound Pro این شرکت پشتیبانی می‌کند. این پایه از حرکت شیب پشتیبانی می‌کند که می توانید از تصویر زیر بیشتر در مورد آنها بدانید. مانیتور ۳۲ اینچی OLED G8 (G80SD) 4K UHD با قیمت ۱۲۹۹.۹۹ دلار در وب سایت این شرکت فهرست شده و همچنین گزینه‌ای برای پرداخت ۱۰۸.۳۳ دلار در ماه برای ۱۲ ماه وجود دارد.

مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 4K از راه رسید

در دیگر خبرها در چند سال گذشته، سامسونگ ویژگی‌های امنیتی مانند Knox و Secure Folder را به دستگاه‌های گلکسی معرفی کرده است. اکنون این شرکت دو ویژگی امنیتی جدید را در لیست معرفی کرده است: اشتراک‌گذاری خصوصی سریع و حفاظت از داده‌های پیشرفته ابری سامسونگ.

این یک “عملکرد اشتراک گذاری فایل با حفظ حریم خصوصی” داخلی است که به شما امکان می‌دهد داده‌های خود را با خیال راحت به اشتراک بگذارید. لازم نیست نگران این باشید که فایل‌هایتان به نحوی آنلاین یا برای کسی غیر از آنهایی که مدنظرتان است قابل مشاهده باشند.

با استفاده از این ویژگی اشتراک‌گذاری خصوصی، کاربران می‌توانند اطمینان حاصل کنند که فقط گیرندگان تعیین شده می‌توانند فایل‌هایی را که به اشتراک می‌گذارند باز کنند. کاربران همچنین می‌توانند مجوزها و تاریخ انقضا را برای داده‌ها تعیین کنند، بنابراین فقط برای مدت زمان محدودی قابل مشاهده است. علاوه بر همه اینها، کاربران می‌توانند بدون امکان اشتراک‌گذاری مجدد، دسترسی فقط خواندنی بدهند، دسترسی به داده‌ها را هر زمان که بخواهند لغو کنند، عکس‌برداری از صفحه را محدود کنند و ببینند گیرنده چه زمانی فایل را دریافت و باز کرده است.

مانیتور سامسونگ Odyssey OLED G8 بزودی در بازارهای بیشتری عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا