اخبار تکنولوژی

ساعت گلکسی Watch FE تاییدیه FCC گرفت

سامسونگ خود را برای تابستانی پر از محصولات پوشیدنی آماده می‌کند و گجت‌های مورد انتظار گلکسی رینگ و سری گلکسی واچ ۷ تا چند ماه دیگر معرفی می‌شوند. با این حال، پرونده‌های اخیر کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) از یک افزودنی شگفت‌انگیز به خط تولید پرده‌برداری کرده است:گلکسی Watch FE.

لیست‌های FCC که توسط DroidLife مشاهده شده است، شماره مدل گلکسی واچ ۷ را تایید می‌کند. شماره مدل SM-L300 و SM-L310، احتمالاً نسخه‌های ۴۰ میلیمتری و ۴۴ میلیمتری نسخه بلوتوث گلکسی واچ ۷، به ترتیب با نام گذاری‌های قبلی سامسونگ مطابقت دارند. SM-L305 و SM-L315 احتمالاً همتایان LTE آنها هستند، همانطور که با گنجاندن اتصال سلولی در اسناد FCC نشان داده شده است.

لیست‌ها همچنین دارای یک شماره مدل قبلا گزارش نشده هستند، SM-R861. براده‌ها به صراحت آن را به عنوان یک ساعت نشان می‌دهند و آن را به عنوان محصولی پریمیومی از گلکسی رینگ تایید می‌کنند. علاوه بر این، بایگانی‌ها نشان می‌دهند که این نوع از گلکسی واچ فقط از اتصال بلوتوث پشتیبانی می‌کند، که این احتمال را بیشتر کرده که این گزینه مقرون به صرفه‌تر در خط تولید باشد.

گلکسی Watch FE در نزدیکی

جزئیات بیشتری در مورد این مدل جدید وجود ندارد، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر رویداد معرفی باشیم. در حالی که سامسونگ هنوز رویداد Galaxy Unpacked خود را به طور رسمی اعلام نکرده، پیش بینی می‌شود که این رویداد در ۱۰ جولای برگزار شود.

در دیگر خبرها مدتی از عرضه سری گلکسی اس ۲۴ می‌گذرد و در حال حاضر اطلاعاتی در مورد سری گلکسی اس ۲۵ از جمله گلکسی اس ۲۵ اولترا در اینترنت منتشر شده است. طبق شایعات قبلی، سری S25 ممکن بوده باتری انباشته شده را برای چگالی انرژی بالاتر در خود جای ندهد. در مقابل، این سری از هوش مصنوعی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و به طور بالقوه عمر باتری بهتر استفاده می‌کند.

 جدیدترین شایعه‌ای از @ISAQUES81 سه جنبه جدید از سیستم دوربین Galaxy S25 Ultra را به اشتراک می‌گذارد. طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال آزمایش یک نمونه اولیه از پرچمدار آتی Ultra خود است. به گفته وی، نمونه اولیه S25 Ultra به جای چهار دوربینی که توسط نسل قبلی ارائه شده بود، تنها سه دوربین در عقب دارد. این سه دوربین عبارتند از: تله فوتو اصلی، فوق عریض و تک پریسکوپ.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ ماژول تله فوتو “ضعیف” ۳ برابری را کنار گذاشته و قصد دارد با زوم دیجیتال جبران کند. این شرکت حداقل از زمان قبلی با دوربین‌های زوم آزمایش می‌کرد، جایی که تله‌فوتوی ضعیف ۱۰ مگاپیکسلی ۱۰ برابری را به یک دوربین ۵ برابری ۵۰ مگاپیکسلی کنار گذاشتند. این گوشی در واقع با زوم‌های دوربرد با حسگر ۵ برابری با وضوح بالا و قابلیت‌های هوش مصنوعی که دارند به خوبی عمل می‌کند. استفاده از چیزی مشابه در محدوده ۳ برابری از نظر تئوری به طور قطع غیرممکن نیست.

دوربین اصلی همان اندازه سنسور و وضوح را حفظ می‌کند. با این حال، سنسور نور بیشتری را، احتمالا با دیافراگم بزرگ‌تر، جذب می‌کند. نور بیشتر به سنسور به طور کلی برای ISP مفید است و به نوبه خود نتیجه نهایی بهتری را ارائه می‌دهد. تله فوتو پریسکوپ از سنسور بزرگ‌تری نسبت به Galaxy S24 Ultra استفاده می‌کند که ممکن است جزئیات را در عکس‌های زوم شده بهبود بخشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا