اخبار

ال جی جی ۶ با صفحه خمیده عرضه نخواهد شد

در حالی که همگی انتظار داشتیم ال جی در نسل آینده پرچمداران خود، گوشی ال جی جی ۶ ( LG G6) جهت رقابت با سامسونگ از صفحات نمایش OLED استفاده کند؛ ولی گزارش جدید منتشر شده از سوی Chosun Biz از آنجایی که وظیفه تامین صفحات OLED نسل آینده آیفون های اپل، ساعت های هوشمند اپل و ساعت های هوشمند خود بر عهده ال جی است، این شرکت قادر به تامین میزان مورد نیاز صفحات OLED گوشی های خود نخواهد بود.
بر خلاف شایعات گذشته، گوشی های هوشمند پرچمدار بعدی کمپانی ال جی الکترونیکس ظاهرا بدون هرگونه صفحه نمایش خمیده ای عرضه خواهند شد. به نقل از گزارش تازه‌ای از سوی کره جنوبی، ال جی جی ۶ (LG G6)، پرچمدار سال آینده کمپانی ال جی بدون تغییر مهمی در عنصر طراحی خود (بدنه تمام فلزی همراه با پوشش شیشه‌ای) روانه بازار می‌شود.
در حالی که نظرات مختلفی را در خصوص استفاده از یک صفحه نمایش خمیده OLED در این محصول شنیده بودیم به نظر می‌رسد که به خاطر محدودیت عرضه، ال جی همچنان قصد دارد تا به سبک طراحی فعلی خود ادامه دهد تا از هزینه‌های اضافی بپرهیزد. این شرکت همچنین قصد دارد تا از تکنولوژی شارژ سریع جدیدی در پرچمدار آینده خود رونمایی کند؛ اما به جهت عدم ورود این تکنولوژی به مرحله تجاری، ال جی همچنان تصمیمی برای ارائه توضیحات در خصوص آن ندارد.
در حالی که ال جی الکترونیکس هیچگونه اظهار نظر رسمی در خصوص این موضوع نکرده، در این گزارش به انتشار رسیده از سوی Chosun Biz ادعا می‌شود که این شرکت در خصوص استفاده از یک صفحه خمیده OLED در گوشی ال جی جی ۶ عقب نشینی کرده است؛ چرا که آن‌ها توانایی تولید پنل های OLED به میزان تقاضای بازار را ندارند.
 
صفحه نمایش خمیده ال جی جی 6
 

تامین پنل های OLED برای نسل آینده آیفون های اپل دست ال جی را در استفاده این صفحات از گوشی ال جی جی ۶ بسته است

شرکت LG Display در حال حاضر مشغول تامین پنل های OLED برای اپل و ال جی الکترونیکس به جهت استفاده در ساعت های هوشمند این دو شرکت است؛ اما به نظر می‌رسد که همین قضیه موجب شده تا آن‌ها را از استفاده اینگونه پنل‌ها در پرچم‌دار آینده گوشی‌های هوشمندشان دور کند. لازم به ذکر است که بر اساس شایعات منتشر شده این شرکت یکی از تامین کنندگان صفحات نمایش OLED نسل آینده آیفون های اپل نیز خواهد بود.
با توجه به این برنامه ریزی‌های انجام گرفته به نظر می‌رسد که این غول لوازم الکترونیکی مصرفی کره‌ای در پرچمدار بعدی خود، ال جی جی ۶ (LG G6) نیز درست همانند نسل فعلی این گوشی‌ها از پانل ال سی دی استاندارد استفاده خواهد کرد. در واقع ما انتظار داشتیم این کمپانی کره‌ای برای رقابت با سامسونگ از این صفحات خمیده در پرچمدار آینده خود استفاده کند ولیکن تازه‌ترین گزارش انتشار یافته از این کمپانی ادعا می‌کند که حداقل به همین زودی‌ها ما نمی‌توانیم شاهد حضور پنل های OLED در گوشی های ال جی باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا