اخبار تکنولوژی

انتشار تصویر باکس گوشی اوپو فایند N3 Flip

گوشی اوپو فایند N3 Flip بار دیگر در تصاویر رویت شده و این بار باکس خرده فروشی آن آشکار شده است و محتویات داخل آن را می‌توان به صورت دقیق مشاهده کرد. همین امر در مورد اوپو Watch 4 Pro نیز صدق می‌کند. علاوه بر آن، رندرهای هر دو دستگاه و تصویر واقعی N3 Flip نیز به بیرون درز کرد.

 تاریخ رونمایی این گوشی هفته گذشته تایید شد و طراحی دستگاه توسط شرکت تایید. این دستگاه روز ۲۹ آگوست همراه با ساعت هوشمند  Watch 4 Pro معرفی خواهد شد. اگر اولین تصویر را در گالری بررسی کنید، باکس خرده فروشی Find N3 Flip، شامل گوشی و محتویات بسته بندی می‌شود. متوجه خواهید شد که یک کیس با متریال پلاستیکی به چشم می‌خورد.

 

فایند N3 Flip

 

علاوه بر آن، یک شارژر در جعبه وجود دارد و نسبتا جمع و جور است. به عنوان یادآوری، این گوشی از شارژ سیمی ۶۷ واتی استفاده می‌کند. در اینجا یک کابل به همراه ابزار اجکتور سیم کارت و دفترچه راهنما گنجانده شد. می‌توانید به وضوح صفحه‌نمایش بیرونی آن را ببینید، که به اندازه صفحه نمایش Find N2 Flip بزرگ محسوب می‌شود.

اوپو فایند N3 Flip در نزدیکی

Watch 4 Pro گویی با یک بند چرمی عرضه خواهد شد، اما یک بند سیلیکونی نیز در جعبه موجود خواهد بود. حداقل یکی از انواع آن است. یک شارژ بی‌سیم نیز همراه با یک کابل و برخی محتویات دیگر ارائه می‌شود. این ساعت دارای بدنه‌ای مستطیل شکل با تاج چرخشی در سمت راست است. این تاج همچنین به عنوان یک دکمه فیزیکی قابل استفاده بوده، در حالی که یک دکمه ثانویه در زیر آن قرار دارد.

 

فایند N3 Flip

اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا اوپو محصولات جدید خود را معرفی و عرضه کند. این دستگاه‌ها قیمتی مناسب نسبت به رقبا داشته و از طراحی شیکی برخوردار هستند. مشخص نیست این مدل‌ها در خارج از چین نیز عرضه می‌شوند یا تنها به بازار کشور آسیای شرقی اختصاص دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا