اخبار تکنولوژی

اولین تصویر زنده گوشی ردمی نوت ۱۴ قبل رونمایی

ردمی امروز از سری گوشی‌های هوشمند ردمی نوت ۱۴ در چین رونمایی خواهد کرد. در کنار این برند، از هدفون‌ Redmi Buds 6 TWS نیز رونمایی خواهد شد. تیزرهای اخیر پیشتر طراحی Note 14 Pro و Note 14 Pro+ را فاش کرده‌اند، اما این شرکت هنوز طراحی Note 14 استاندارد را فاش نکرده است.

تصویری که از نوت ۱۴ در Weibo منتشر شده، نشان می‌دهد که طراحی آن کاملاً طراحی شده است. تصاویر گوشی را متفاوت از نوت ۱۴ پرو نشان می‌دهد. تصویر که ظاهراً توسط Panda is Bald به اشتراک گذاشته شده، نوع مشکی Redmi Note 14 را به نمایش می‌گذارد. مدل‌های Pro دارای یک ماژول دوربین squircle هستند که در وسط نیمه بالایی پنل عقب خود قرار دارد.

در مقابل، ردمی نوت ۱۴ دارای یک ماژول دوربین مربعی شکل است که در گوشه سمت چپ بالا قرار گرفته است. با نگاهی دقیق تر به جزیره دوربین، سیستم دوربین دوگانه و فلاش LED مشخص می‌شود. این گوشی به حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز شده است. این شرکت هنوز جزئیاتی در مورد این گوشی هوشمند تایید نکرده است.

طبق شایعات، ردمی نوت ۱۴ دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی امولد FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز با حداکثر روشنایی ۱۸۰۰ نیت خواهد بود. ممکن است با دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و سیستم دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی + ۸ مگاپیکسلی وارد بازار شود. در بخش فنی، نوت ۱۴ ممکن است دارای چیپست Dimensity 7050، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR5x و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 2.2 باشد.

ممکن است یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ واتی داشته باشد.نوت ۱۴ ممکن است دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. ممکن است بر روی اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS اجرا شود. در حالی که انتظار می‌رود مدل‌های پرو دارای اسناندارد IP69 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب باشند، مدل استاندارد ممکن است با استاندارد IP64 عرضه شود.

ردمی نوت ۱۴ در نزدیکی

اولین تصویر زنده گوشی ردمی نوت 14 قبل رونمایی

در دیگر خبرها پیش‌بینی می‌شود که شیائومی مجموعه تبلت‌های پریمیوم جدید خود را که احتمالاً سری شیائومی  پد ۷ نامیده می‌شود، در اوایل سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ رونمایی کند.

شایعات حاکی از آن است که حداقل سه مدل مختلف وجود خواهد داشت که دو مدل آن دارای سخت‌افزار سطح پرچم‌دار هستند. علاوه بر این، انتظار می‌رود این برند اولین تبلت OLED خود را در سال جاری معرفی کند.  در اوایل سال جاری، شیائومی Pad 6s Pro را معرفی کرد که دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۴ اینچی ال سی دی باکیفیت، در کنار تراشه Snapdragon 8 Gen 2 بود. شایعه شده است که مدل پایه شیائومی پد ۷ از برخی از سخت افزارهای خود از جمله Snapdragon 8 Gen 2 و صفحه نمایش ۳۰۴۸ در ۲۰۳۲ پیکسل با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز استفاده مجدد خواهد کرد.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این تبلت صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی خود را حفظ خواهد کرد یا خیر، زیرا اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که کل سری آینده می‌تواند بین ۱۱ تا ۱۲ اینچ باشد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا