اخبار تکنولوژی

اوپو Find ایکس ۷ قبل سری گلکسی اس ۲۴ عرضه می شود

Oppo و Honor تنها برندهای بزرگ چینی هستند که از جدیدترین گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود رونمایی کردند. اخیراً جزئیات بیشتری در مورد این گوشی‌ها در اینترنت منتشر شده که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است. از جمله آنها باید به اوپو Find ایکس ۷ پرچمدار آینده اشاره کرد.

یک منبع آگاه قابل اعتماد اکنون نشان داده است که چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم این گوشی‌ها معرفی شوند. به گفته وی، هر دو سری تولید همان زمان معرفی خواهند شد. بر اساس گزارش Digital Chat Station، سری Find X7 و سری آنر Magic 6 حدود ۸ تا ۱۰ ژانویه معرفی و عرضه خواهند شد. این بدان معناست که آنها قبل از سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ معرفی خواهند شد.

طبق اطلاعات فاش شده، هر دو سری از سه مدل زیر به شرح زیر هستند.

اوپو فایند سری X7

  • Oppo Find X7
  • Oppo Find X7 Pro
  • Oppo Find X7 Ultra

سری ۶ آنر مجیک

  • Honor Magic 6
  • آنر مجیک ۶ پرو
  • Honor Magic 6 Porsche Design

از بین همه این گوشی‌ها، مدل ساده Find X7 تنها گوشی با چیپست متفاوت خواهد بود. این دستگاه از پردازنده مدیاتک Dimensity 9300 پشتیبانی خواهد کرد. در حالی که گوشی‌های باقی مانده دارای تراشه کوالکام Snapdragon 8 Gen 3 هستند. تمام سری Find X7 دارای دوربین زوم خواهند بود. در واقع، «Pro» و «Ultra» به دو دوربین زوم پریسکوپ در مقابل دوربین مدل استاندارد مجهز خواهند شد.

Find X7 Pro نمایشگر را نسبت به نسل قبلی خود حفظ خواهد کرد. این گوشی به صفحه نمایش ۶.۸۲ اینچی OLED خمیده با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی ۱ تا ۱۲۰ هرتز (LTPO) مجهز خواهد شد. همچنین با یک نوار لغزنده هشدار ارائه می‌شود. از سوی دیگر، گفته می‌شود سری آنر Magic 6 با سیستم تشخیص چهره ToF سه بعدی بهبودیافته، دوربین دیافراگم متغیر، دوربین پریسکوپ ۱۶۰ مگاپیکسلی و مدل هوش مصنوعی با ۷ میلیارد پارامتر وارد بازار می‌شود.

برند اوپو در تلاش بوده بزودی گوشی‌های هوشمند پرچمدار مورد انتظاری را معرفی و عرضه کند. این کمپانی گزینه‌های جذابی را تدارک دیده که در نوع خود قابل توجه هستند و می‌توان انتظار عملکرد بالایی داشت. باید منتظر ماند تا مشخص شود سری ایکس ۷ چه طراحی و ویژگی‌هایی به همراه دارند و می‌توان آنها را مدل‌های جذابی دانست یا خیر.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا