اخبار تکنولوژی

اپل اکنون آیفون ۱۶ را در هند نیز تولید می کند

اپل مونتاژ کل سری آیفون ۱۶ را به صورت رسمی در هند آغاز کرده است. این شامل دو آیفون سری پرو می‌شود که اولین بار است اپل پرچمداران رده بالای خود را در خارج از چین تولید می‌کند. این اقدام بخشی از تلاش مداوم اپل برای تنوع بخشیدن به زنجیره تولید خود از چین است.

گوشی‌های سری آیفون ۱۶ ساخت هند اواخر این ماه در هند عرضه خواهند شد و همچنین به کشورهای منتخب در سراسر جهان صادر خواهند شد. علاوه بر این، اپل در حال برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴ فروشگاه جدید اپل در بنگالورو، پونا، دهلی و بمبئی است. این فروشگاه‌های جدید به مکان‌های موجود در دهلی و بمبئی پیوسته که در آوریل ۲۰۲۳ افتتاح شدند.

آیفون ۱۶ در خارج از چین نیز به تولید می رسد

در دیگر خبرها رویداد ۹ سپتامبر اپل ساعت‌های جدید سری ۱۰ را معرفی کرد و یک گزینه رنگ جدید برای Watch Ultra 2 اضافه کرد. با این حال، هیچ Ultra 3 و مدل جدیدی از اپل واچ SE وجود نداشت. مارک گورمن از بلومبرگ می‌نویسد که نسخه سوم اپل واچ SE قطعا در دست ساخت است. سومین اپل واچ SE احتمالا در سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد. به گفته گورمن، تیم اپل مشغول تبدیل طرح از آلومینیوم اصلی به پلاستیک بوده است. استفاده از پلاستیک به اپل این امکان را می‌دهد که قیمت را کاهش دهد و رنگ‌های جدید و پررنگ‌تری را معرفی کند.

Watch SE (2022) در حال حاضر با قیمت ۲۵۰ دلار برای مدل ۴۰ میلیمتری و ۲۸۰ دلار برای مدل ۴۴ میلیمتری بسیار ارزان است، حتی ارتقاء سلولی آن بسیار ارزان بوده و تنها ۵۰ دلار بیشتر از مدل GPS است. با این حال، یکی از رقبا، سامسونگ Galaxy Watch FE، بیش از ۲۰۰ دلار است، بنابراین ممکن بوده کاهش قیمت لازم باشد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا