اخبار تکنولوژی

برند کوالکام و ارائه راه حلی برای آسان تر کردن آپدیت اندروید

به‌روزرسانی‌های اندروید بسیار مهم هستند و ما خوشحالیم که در ۲-۳ سال گذشته همه چیز در این زمینه بهبود یافته است. این سامسونگ بود که شروع به ارائه پشتیبانی نرم افزاری طولانی‌تری کرد و برندهای دیگر از جمله گوگل را برای ارائه سیستم عامل اندروید و بروزرسانی امنیتی بیشتر تحت فشار قرار داد. برند کوالکام نیز سهم خود را انجام می‌دهد تا به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای برندها آسان‌تر کند.

در مصاحبه با Android Authority، کریس پاتریک، SVP و مدیر کل گوشی‌های کوالکام ، فاش کرد که این شرکت روی چند راه حل کار می‌کند که می‌تواند انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای OEM‌های اندروید، مانند سامسونگ، آسان‌تر کند. او فاش کرد که کوالکام در چند سال گذشته با شرکت‌های OEM گوگل و اندروید کار می‌کند تا ساختار کدهای درون خطی را تغییر دهد، تا به نوعی ماشین آلات نحوه انجام این به‌روزرسانی‌ها را تغییر دهد.

برند کوالکام و راه حلی برای بهبود بروزرسانی های اندروید

این تغییرات از نظر تئوری باید اصطکاک برندهای گوشی های هوشمند اندرویدی را کاهش دهد و در عین حال دستگاه‌های خود را با جدیدترین نرم افزار به‌روز نگه می‌دارد. در حالی که این پیشرفت‌ها در چند سال گذشته اتفاق افتاده است، کوالکام در اواخر امسال چیزی را اعلام خواهد کرد که باید اوضاع را حتی بهتر کند.

در حالی که مدیر اجرایی کوالکام تاریخ دقیق یا رویدادی را که در آن این اعلامیه رخ خواهد داد، فاش نکرد، انتظار داریم که محل برگزاری نشست Snapdragon Summit 2024 در ماه اکتبر باشد. این همان رویدادی است که انتظار می‌رود کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را معرفی کند. سری گلکسی اس ۲۵ و سایر گوشی‌ها و تبلت‌های پیشرفته اندرویدی سال آینده از این چیپست استفاده خواهند کرد.

در هر صورت باید منتظر ماند تا مشخص شود این برنامه و راه حل دقیقا چیست.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا