اخبار

به گفته ی سامسونگ : گلکسی اس ۷ محصولی منحصربفرد خواهد بود !!!

گلکسی اس ۷ محصول شگفت انگیز سامسونگ خواهد بود : 

یکی از بهترین گوشی های هوشمندی که سامسونگ به بازار موبایل ارائه نموده است سری اس  (S)   گوشی های خود است  S مخفف Super Smart می باشد که سامسونگ با انتخاب این نام برای این سری می خواهد تا قدرتمندی خود را در ارائه بهترین گوشی های هوشمند در جهان به رخ تمام رقبای خود بکشد .

سامسونگ این ادعای خود را با ارائه سامسونگ گلکسی اس ۶ و اس ۶ ایج در آغاز سال ۲۰۱۵ ثابت کرد . این دو گوشی هوشمند واقعا نمادی از تلنولوژی روز دنیا در زمینه ی دستگاه های هوشمند است .

 اما در رابطه با سامسونگ گلکسی اس ۷  به چه صورت باید ارائه شود تا بهترین ها برای سامسونگ ادامه داشته باشد ؟

شایعاتی در رابطه با ورود گلکسی اس ۷ با صفحه نمایش منحنی به گوش می رسد ، همچنین در ورود محصولات جدید سامسونگ با صفحه نمایش منحنی سامسونگ نوت ۵ نیز به چشم می خورد .

بنا به گزارش یک منبع از کره ی جنوبی سامسونگ در حال اجرای پروژه روی صفحه نمایش منحنی برای محصول جدید خود سامشونگ گلکسی اس ۷ می باشد به احتمال زیاد درسال ۲۰۱۶ این گوشی هوشمند وارد بازار خواهد شد .

بر اساس گفته ی ETNews با عرضه ی گلکسی اس ۷ به بازار سامسونگ ملزم به تولید هر ماه ۸ میلیون صفحه نمایش منحنی می باشد .که از نظر رقم واقعا  یک رقم بزرگی به حساب می آید  و این در حالی است که رقبای سر سخت دیگری همچون اپل ، سونی و…هم در حال فعالیت بر روی جدیدترین های خود می باشند.

اما در رابطه با ارائه سیستم عامل برای این گوشی هوشمند (گلکسی اس ۷) می توان این انتظار را داشت که اندروید ۶ ( اندروید M ) راه انداز آن باشد برای اطلاعات بیشتر در رابطه با اندروید ۶ می توایند مقاله ی اندروید ۶ با چه نامی ارائه خواهد شد ؟ را مطالعه کنید. به احتمال زیاد گلکسی اس ۷ در MWC در فوریه ۲۰۱۶ با یک صفحه نمایش ۴K به همراه نسل جدید سری نوت (نوت ۵) با یک صفحه نمایش منحنی که از پلی آمید پلیمری طراحی شده است به بازار عرضه شود .

شایعات جدید در مورد گلکسی اس ۷ سامسونگ

شایعات جدیدی در مورد گلکسی اس ۷ سامسونگ در هفته های اخیر منتشر شده است ، براساس این شایعات پرچمدار جدید سامسونگ با تکنولوژی جدید ClearForce ارائه خواهد شد ، شایان ذکر است این تکنولوژی تقریبا شبیه به Apple’s 3D Touch است ، یعنی لمس ۳ بعدی اپل . براساس این گزارش صفحه نمایش گلکسی اس ۷ سامسونگ با صفحه نمایش AMOLED با رزولیشن صفحه نمایش ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل ارائه خواهد شد.

از دیگر مشخصات لو رفته گلکسی اس ۷ سامسونگ استفاده از پردازنده Snapdragon 820 / Exynos 8890 Processors اشاره کرد ، البته نسخه نهایی پردازنده هنوز معرفی نشده است که با چه پردازنده ای ارائه خواهد شد اما از بین این دو پردازنده یکی موتور محرکه گلکسی اس ۷ سامسونگ خواهد بود.

همچنین از دیگر مواردی که در مشخصات گلکسی اس ۷ منتشر شده است استفاده از تکنولوژی BRITECELL در دوربین این پرچمدار خواهد بود ، براساس شایعات منتشر شده گویا سامسونگ در گلکسی جدید خود تفاوت بسیار زیادی در دوربین آن اعمال خواهد کرد چرا که اختراعات جدید از دوربین گوشی های هوشمند در ماه های گذشته توسط سامسونگ منتشر شده است.

سامسونگ پرچمدار سال ۲۰۱۶ خود را در دو اندازه ۵.۲ و ۵.۵ اینچ ارائه خواهد کرد که مدل دوم گلکسی جدید سامسونگ با صفحه نمایش خمیده ارائه خواهد شد.

کارت حافظه در گلکسی اس 7

از مشکلاتی که در گلکسی های قبلی سامسونگ توسط کاربران مطرح میشد عدم استفاده از کارت حافظه خارجی بود که گویا در سال ۲۰۱۶ سامسونگ کارت حافظه در پرچمدار خود قرار خواهد داد.

گلکسی اس 7 یو اس پی

براساس گزارش های منتشر شده گویا سامسونگ اولین شرکتی خواهد بود که در گلکسی اس ۷ از نسخه جدید یو اس پی ها در گوشی هوشمند خود استفاده خواهد کرد . OEMs to jump to USB 3.0 نسخه جدید وی اس پی در محصولات جدید سامسونگ خواهد بود.

منبع : techradar

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا