اخبار تکنولوژی

انتشار اولین تصویر رسمی گوشی ROG phone 8 ایسوس

تنها چند هفته تا نمایشگاه ۲۰۲۴ (CES) در لاس وگاس فاصله داریم. روز گذشته، برند تایوانی ایسوس یک روز قبل از شروع رویداد فناوری سالانه در ۹ ژانویه، یک رویداد ROG را اعلام کرد. این شرکت می‌تواند چندین لپ‌تاپ و همچنین نسل بعدی سری گوشی ROG Phone 8 را در این رویداد معرفی کند. در واقع، عرضه دومی در چین برای ۱۶ ژانویه تایید شده است. اکنون، قبل از رویداد راه‌اندازی، ما یک تصویر دریافت کردیم که طراحی جلو و عقب این گوشی هوشمند گیمینگ را به نمایش می‌گذارد.

 ایسوس تست دوربین کور (از طریق) را در وب سایت رسمی خود منتشر کرد که از بازدیدکنندگان می‌خواهد بهترین عکس را در سناریوهای مختلف انتخاب کنند. پس از اتمام تست، صفحه ROG Phone 8 را نشان می‌دهد که به ما نگاه بهتری به طراحی پنل عقب گوشی آینده می‌دهد.

در همان ابتدا، ایسوس ROG Phone 8 با قاب جعبه‌ای در مقایسه با مشخصات باریک مدل قبلی خود دیده می‌شود. پنل عقب دارای طراحی دو رنگ است که با سایه روشن‌تر و تیره‌تر از همان رنگ (خاکستری و مشکی) دستگاه جدا شده است. محصول آینده دارای یک ماژول دوربین مربعی بیرون زده بوده که از لبه سمت راست جدا می‌شود. دارای یک سنسور بزرگ، دو لنز کوچکتر و یک فلاش LED است. قسمت پایین دستگاه دارای نشان RGB ROG است.

گوشی ROG phone 8 ایسوس در نزدیکی

ROG Phone 8 در اطراف لبه‌ها خمیده است و همچنین می‌توانیم یک پورت USB-C را در لبه سمت چپ دستگاه مشاهده کنیم. علاوه بر این، این آزمایش تصاویری را نشان داد که در آن دسته‌های «تله فوتو (x3)» و «تله فوتو (x10)» ذکر شده است. این به طور بالقوه نشان می‌دهد که سری ROG Phone 8 ممکن است با دوربین تله فوتو عرضه شود.

در حال حاضر تایید شده که ROG Phone 8 مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. اطلاعات بیشتری در دست نیست اما گفته شده دارای ۱۲ تا ۲۴ گیگ رم خواهد بود. برند تایوانی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلفی همراه سازد. اطلاعات بیشتری در دست نیست و نباید به شایعات بی اساس اشاره کرد.

این برند در تلاش بوده مدل‌های دیگری هم در آینده معرفی و عرضه کند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.


 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا