اخبار تکنولوژی

تاریخ رونمایی گلکسی S24FE سامسونگ مشخص شد

سامسونگ گلکسی S24FE ممکن است در روزهای آینده همراه سری گلکسی تب اس ۱۰ این شرکت رونمایی شود. انتظار می‌رود گوشی هوشمند «نسخه فن» جانشین گلکسی S23 FE  شود که یک سال پیش عرضه شد و انتظار داریم با پشتیبانی از ویژگی‌های Galaxy AI این شرکت وارد بازار شود. انتظار می‌رود سری تبلت‌های گلکسی تب اس ۱۰ نیز بزودی معرفی شوند، زیرا این شرکت اخیراً رزروهای نسل بعدی تبلت‌های خود را در هند آغاز کرده است، اما هنوز تاریخ عرضه رسمی آن در انتظار است.

شرکت فناوری کره جنوبی ممکن است در ویدئویی که اخیراً توسط یکی از شرکت‌های تابعه منتشر شده و توسط کاربر X (توئیتر سابق) @chunvn8888 مشاهده شده است، به‌طور ناخواسته تاریخ رویداد رونمایی بعدی خود را فاش کرده باشد. به نظر می‌رسد که این ویدیو از لیست خارج شده و سپس توسط سامسونگ ویتنام بارگذاری مجدد شده و نشان می‌دهد که یک رویداد Galaxy Unpacked در ۲۶ سپتامبر برگزار خواهد شد و همچنین نشان داد که دستگاه‌های آینده ویژگی‌های Galaxy AI را ارائه خواهند کرد.

طبق این ویدئو، مراسم رونمایی در ساعت ۱۰ شب به وقت ویتنام برگزار می‌شود. این نشان می‌دهد که بینندگان در هند می‌توانند در ساعت ۸:۳۰ بعدازظهر به تماشای آن بپردازند. شایان ذکر است که سامسونگ هنوز تاریخی را برای رویداد بعدی معرفی گلکسی Unpacked خود اعلام نکرده، بنابراین تاریخ احتمالی ۲۶ سپتامبر را باید شایعه دانست.

گلکسی S24FE سامسونگ در نزدیکی

تاریخ رونمایی گلکسی S24FE سامسونگ مشخص شد

 بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ گلکسی S24FE به پردازنده اگزینوس ۲۴۰۰e و صفحه نمایش ۶.۷ اینچی FHD+ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که دارای یک دوربین عقب سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۵۶۵ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۲۵ وات و شارژ بی سیم ۱۵ وات است.

 در دیگر خبرها سامسونگ در حال کار بر روی سری گلکسی اس ۲۵ است و امروز جزئیات مهم دیگری از گوشی‌های جدید یعنی ضخامت آنها را تایید کردیم. افشاگر معروف Ice Universe گمانه زنی‌های قبلی مبنی بر اینکه گلکسی اس ۲۵ بیش از ۷.۲ میلی‌متر ضخامت خواهد داشت، در حالی که گلکسی اس ۲۵ اولترا ۸.۲ میلیمتر خواهد بود را تایید کرد.

لنزهای دوربین S25 (و احتمالاً S25+) فقط ۱.۸ میلیمتر از بدنه بیرون زده‌اند، در حالی که S25 Ultra بیش از ۲.۴ میلیمتر ضخامت دارد. در مقایسه، آیفون ۱۶ پرو مکس از بالای لنز تا لبه قاب ۴.۳ میلی متر فاصله دارد. بدنه ۷.۲ میلیمتری گلکسی اس ۲۵ را به باریک‌ترین پرچمدار گلکسی اس در یک دهه اخیر تبدیل خواهد کرد. آخرین باری که ما چنین گوشی باریکی داشتیم گلکسی اس ۶ بود که در آوریل ۲۰۱۵ عرضه شد. بدنه ۸.۲ میلیمتری Ultra نیز نقطه عطفی برای این سری است، حتی اگر فقط به فوریه ۲۰۲۰ بازگردد.

ما انتظار داریم که گلکسی اس ۲۵ پلاس نیز بدنه ۷.۲ میلیمتری داشته باشد، مطابق با ضخامت مشابه نسخه‌های ساده و پلاس در پنج سال گذشته. انتظار می‌رود سامسونگ در ماه ژانویه سری گلکسی S25 را عرضه کند. شایعات حاکی از آن است که Ultra همان دوربین‌های اصلی و تله فوتو را مانند مدل قبلی خود حفظ می‌کند و فقط دوربین فوق عریض را ارتقا می‌دهد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا