اخبار تکنولوژی

تبلت آنر پد وی ۸ با پردازنده Dimensity 8020 معرفی شد

شرکت Honor به صورت غیرمنتظره از تبلت آنر پد وی ۸ خود رونمایی کرد. تبلتی خوش استایل که رنگ بندی جذاب و سخت افزاری قدرتمند دارد و با قیمتی مناسب قابل تهیه است.

البته آنر این محصول را در چین معرفی کرده و ابتدا هم در این منطقه به فروش خواهد رسید. این دستگاه Honor Pad V8 نامیده شده و دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح تصویر ۲.۵K و پردازنده مدیاتک Dimensity 8020 است. اتفاقاً این اولین تبلت موجود در بازار بوده که چنین چیپی روی آن تعبیه می‌شود.

آنر پد وی ۸ به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و همچنین دوربین اصلی دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی مجهز شد. این تبلت دارای چهار بلندگو، باتری ۷۲۵۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۲.۵ واتی، وای فای و بلوتوث است. مشخصات دستگاه بسیار به آنر تب وی ۷ پرو شباهت دارد.

تبلت آنر پد وی ۸ با طراحی جذاب از راه رسید

Honor Pad V8 در حال حاضر فروش آن آغاز شده و در دو پیکربندی زیر به فروش می‌رسد.

  • مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی/۲۶۰ دلار
  • مدل ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی/۲۶۰ دلار

در اخباری مرتبط شرکت آنر پیشتر از گوشی آنر X50i خود رونمایی کرد. دستگاهی که طراحی شیک، سخت افزاری قوی اما میان رده و قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است. آنر X50i به نمایشگر LCD با سایز ۶.۷ اینچی مجهز شده که وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی ارائه می‌دهد. یک حفره دوربین بالا نمایشگر در وسط جای گرفته و صفحه نمایش حالت تخت دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت آنر مراجعه کنید. به نظر می‌رسد این برند چینی محصولات مختلفی برای رونمایی تدارک دید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا