اخبار تکنولوژی

تبلت MatePad SE 2023 با حافظه بیشتر عرضه می شود

شرکت هوآوی به تازگی تبلت MatePad SE 2023 در چین با یک پیکربندی جدید که شامل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌شود، راهی بازار کرده است.

این تبلت در سطح جهانی عرضه نشده اما انتظار داریم در آینده نزدیک در بازارهای جهانی نیز به فروش برسد. تبلت ۲۰۲۳ MatePad SE دارای چیپست اسنپدراگون ۶۸۰ بوده که چندان قوی نیست اما باید برای کارهای روزمره کفایت می‌کند. این مدل به صفحه نمایشی دارای نرخ نوسازی بالا مجهز نشده و یک پنل ۱۰.۴ اینچی IPS با نرخ نوسازی ۶۰ هرتز به حساب می‌آید.

پیش از این، تبلت در دو نسخه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و دیگری با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه شد. با این حال، نسخه جدید معرفی شده اکنون دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است. ممکن بوده بپرسید رم اضافی با دستگاهی که اسنپدراگون ۶۸۰ دارد، ارزش خرید بالایی پیدا می‌کند، باید بیان داشت بله

تبلت‌ها برای مدیریت بسیاری از برنامه‌ها در پس‌زمینه ساخته شده‌اند، شما نمی‌خواهید برنامه‌هایتان در پس‌زمینه بسته شوند، حتی اگر CPU تا حدودی ضعیفی داشته باشید. این تبلت دارای باتری ۷۷۰۰ میلی آمپرساعتی بوده و وب سایت چینی هوآوی نشان داد که این تبلت با یک آداپتور شارژ ۵ ولتی/۲ آمپری عرضه می‌شود، به این معنی که به جای آن یک آداپتور ۱۰ واتی با شارژ سریع ارائه می‌شود. دستگاه همچنین از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت MatePad SE 2023 با فضای ذخیره سازی بیشتر

نسخه جدید ۸ گیگابایتی رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی MatePad SE با قیمت ۱۴۹۹ یوان در چین، تقریبا ۲۰۷ دلار به فروش می‌رسد. محصول هوآوی را می‌توان در رنگ مشکی و آبی تهیه کرد.

در اخباری مرتبط شرکت هوآوی به تازگی آپدیت نرم افزاری جدیدی را برای ساعت هوآوی Watch 4 منتشر کرد. این ساعت اوایل ماه می معرفی و مدتی بعد عرضه شد. اکنون اولین بروزرسان آن منتشر شد. این سیستم عامل با شماره ساخت HarmonyOS 3.1.0.122 منتشر شده و بیش از ۶۲۵ مگابایت حجم دارد. با وجود چنین حجم بزرگی، توسعه دهنده هیچ ویژگی جدیدی به سیستم اضافه نکرد، تنها باگ را رفع و روی بهینه سازی نرم افزار فعالیت داشت.

طبق معمول، آپدیت به صورت هفتگی منتشر خواهد شد. می‌توانید آپدیت‌ها را در برنامه هوآوی Health تلفن هوشمند خود بررسی کنید. در اخباری مرتبط  هواوی به‌طور غیرمنتظره‌ای از نسخه جدید گوشی P60 Pro  رونمایی کرد. برند چینی سعی کرده با نسخه جدید مخاطبانی که به دنبال گزینه‌ای با پیکربندی خوش قیمت هستند، جلب کند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا