لوازم خانگی

ترفندهای لباسشویی‌های‌ سامسونگ برای تجربه بهتر

وقتی صحبت از انتخاب لباسشویی می‌شود اولین چالش ملاک و معیار انتخاب است. برای یک انتخاب درست به معیارهای درستی جهت تصمیم‌گیری نیاز دارید از شروع تصمیم‌گیری برای خرید یک مدل خاص تا عادت‌های شخصی در هنگام شست‌وشو و برنامه‌ای که انتخاب می‌کنیم، همگی بر روی تصمیم خرید و انتخاب لباسشویی تاثیرگذار است. در طول این فرآیند با رعایت یکسری از نکات و گرفتن تصمیمات صحیح می‌توان علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها به افزایش طول عمر ماشین لباسشویی و حفظ محیط زیست کمک کنیم. در ادامه این نکات و تصمیمات مهم را بررسی کرده‌ایم.

نوع درب ماشین لباسشویی

تصمیم اول : نوع درب ماشین لباسشویی

اولین تصمیم تاثیر گذار شما برای داشتن تجربه‌ای خوب از شست‌وشوی بهینه، انتخاب نوع درب ماشین لباسشویی است. مهم است که بدانید کدام نوع از ماشین‌های لباسشویی مناسب سبک زندگی شما هستند: ماشین‌‌های لباسشویی با درب از بالا (تاپ لودرها) یا ماشین‌های لباسشویی با درب از جلو؟

ماشین لباسشویی‌های درب از بالا و جلو هریک دارای مزایای مربوط به خود هستند. هنگام تصمیم‌گیری بین این دو، این عوامل را در نظر بگیرید:

  • ملایمت در شست‌وشو

ماشین‌های لباسشویی درب از جلو  به دلیل برخورداری از برنامه‌های شست‌وشوی ویژه رفتار ملایم‌تری با الیاف دارند بنابراین برای افرادی که استفاده از لباس‌هایی با الیاف ظریف و آسیب‌پذیر سبک غالب استایل شخصی آن‌هاست کاملا مناسب است.

  • میزان مصرف آب

اگر زندگی شما حول محور زندگی پایدار و سبز قرار دارد و یا اگر مدیریت هزینه‌های قبوض برق و آب در زندگی شما از اهمیت بالایی برخودار است باید این نکته را به خاطر بسپارید که ماشین‌های لباسشویی درب از جلو نسبت به ماشین‌های لباسشویی تاپ لودر، آب و برق کمتری مصرف می‌کنند.

  • قیمت

وقتی صحبت از مقرون به صرفه بودن به میان می‌آید، مدل های درب از بالا قیمت پایین تری دارند اما تنوع قیمت و مدل در لباسشویی‌های درب از جلو بیشتر است.

فناوری‌های پیشرفته لباسشویی سامسونگ

تصمیم دوم : فناوری‌های پیشرفته

هنگامی که در حال تهیه یک فهرست نهایی از میان گزینه‌های بی‌شمار موجود در بازار هستید، به ماشین‌های ‌لباسشویی با فناوری‌های نوآورانه توجه بیشتری داشته باشید. چراکه تکنولوژی‌های پیشرفته عاملی کلیدی در کارآمدی و بهینه‌سازی فرایند شست‌وشوی لباس‌های شما خواهند بود.

به عنوان مثال، فناوری QuickDrive موجود در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ، زمان شست‌وشوی شما را تا ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. سازه اصلی این طراحی هوشمندانه Q-Drum است که شامل یک «دیگ اصلی» و یک «صفحه پشتی» است که به طور مستقل می‌چرخد و این امکان را به ماشین لباسشویی می‌دهد که نه تنها مانند یک لباسشویی معمولی لباس‌ها را به اطراف بچرخاند، بلکه آن‌ها را به جلو و عقب هل ‌دهد. به این ترتیب ماشین لباسشویی سامسونگ بدون اینکه از کیفیت شست‌وشو بکاهد، آلودگی و باکتری‌ها را در زمان کمتری از بین می‌برد و در عین حال از بافت پارچه‌ها نیز مراقبت می‌کند.

همینطور فناوری‌هایی نظیر Eco Bubble در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، حجم مواد شوینده در دستگاه را کاهش می‌دهد و سبب افزایش عمر دستگاه خواهد شد. در واقع ماشین‌های لباسشویی با استفاده از این قابلیت مواد شوینده را با آب مخلوط کرده تا به کف تبدیل شود و این کف به طور یکنواخت روی لباس‌های شما پخش شده و به عمق الیاف نفوذ می‌کند. به این ترتیب ماشین لباسشویی می‌تواند  لباس‌ها را در دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد به طور بهداشتی بشوید.

شما حتی می‌توانید استفاده از قابلیت‌های نوآورانه را فراتر از محدوده خانه و ماشین لباس‌شویی تصور کنید. برای مثال برخی از مدل‌های ماشین‌ لباس‌شویی سامسونگ با استفاده از اپلیکیشن SmartThings  به شما این امکان را می‌دهد تا شست‌وشوی لباس‌های‌تان را از هر جایی توسط تلفن هوشمند خود برنامه‌ریزی کنید.

عادات شست‌وشو لباسشویی سامسونگ

تصمیم سوم: عادات شست‌وشو

با انتخاب یک ماشین‌ لباس‌شویی که به خوبی در فضای مورد نظر شما قرار می‌گیرد و به فناوری‌های کم مصرف مجهز است، تنها نیمی از راه را پیموده‌اید. برای انتخاب بهترین لباسشویی باید از مجهز بودن آن به برنامه‌های کاربردی شستشو و فناوری‌های موثر اطمینان حاصل کنید. در این راستا آشنایی کافی با انواع چرخه‌های شست‌وشو برای نیازهای مختلف می‌تواند در صرفه‌جویی و میزان مصرف آب بسیار موثر باشد.

برای مثال چرخه شست‌وشوی سریع ۱۵ دقیقه‌‌ای ماشین‌های لباس‌شویی سامسونگ برای لباس‌های کمی کثیف با وزن کمتر از ۲ کیلوگرم که می‌خواهید سریع شسته شوند کاملا مناسب است.

اما اگر از آن دسته افرادی هستید که دستگاه لباس‌شویی خانه‌شان را حداقل روزی یکبار روشن می‌کنند با انتخاب چرخه شست‌و‌شوی روزانه می‌توانید ضمن صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی وسایل روزمره مانند لباس‌های زیر و پیراهن خود را به شکل کاملا تمیزی بشویید.

هرچه زمان کمتری برای چرخاندن لباس ها در شست‌وشو صرف شود، لباس‌های شما ماندگاری بیشتری خواهند داشت. چرخه Super Speed در ماشین‌های لباسشویی سامسونگ شست‌وشوی روزانه شما را فقط در ۳۹ دقیقه انجام می‌دهد.

در طی سال‌های گذشته لوازم خانگی در خانه ما جز جدا ناپذیری سبک زندگی ما شده اند. اگرچه این تصمیم‌ها به ظاهر ساده به نظر می‌آیند اما انتخاب درست در این تصمیم‌گیری‌ها  به ما کمک می‌کنند تا ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان، از سهیم بودن در حفظ محیط زیست و بالاتر رفتن کیفیت زندگی لذت ببریم.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا