اخبار تکنولوژی

گوشی Libero 5G III زد تی ای معرفی شد

ZTE و Y! موبایل گوشی هوشمند جدیدی را در ژاپن عرضه کردند. این دستگاه به عنوان گوشی Libero 5G III شناخته شده که جانشین مدل پیشین یعنی ZTE Libero 5G II است که نوامبر گذشته به طور رسمی به بازار رسید.

این گوشی به طور انحصاری برای بازار ژاپن طراحی شده، درست مانند اکثر گوشی‌هایی که در آنجا به فروش می‌رسد. متأسفانه اطلاعات تاریخ عرضه و قیمت مشخص نشد. البته بیشتر اطلاعات از جمله تاریخ عرضه و مشخصات کلیدی دستگاه فاش شد.

گوشی Libero 5G III (معروف به ZTE Libero 5G 3) دارای طراحی بدنه تخت است. ضخامت آن ۹.۱ میلی‌متر بوده و وزن ۲۰۷ گرمی دارد. دستگاه دارای استاندارد IP57 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده و در رنگ‌های بنفش، سفید و مشکی به فروش می‌رسد.

گوشی Libero 5G III با مشخصاتی میان رده

این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+)، حفره دوربین سلفی در جلو و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر است. این دستگاه از چیپست مدیاتک Dimensity 700 به همراه ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

گوشی مذکور دارای یک سیستم دوربین سه گانه در عقب بوده که شامل حسگر اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر ماکرو ۲ مگاپیکسلی و حسگر سنجش عمق ۲ مگاپیکسل است. گذشته از آن دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم شامل آن شد. در سایر مشخصات باید به شبکه ۵G، بلوتوث ۵.۱، وای فای دوبانده، پورت USB-C، جی ان اس اس، سیستم عامل اندروید ۱۲

گزینه های اتصال در این گوشی هوشمند شامل ۵G، وای فای دو بانده، بلوتوث ۵.۱، GNSS، NFC و USB Type-C است. در سایر مشخصات باید به سیستم عامل اندروید ۱۲، اسلات کارت MicroSD، باتری ۴۱۲۰ میلی آمپرساعتی و شارژ USB PD PPS پرداخت.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا