اخبار تکنولوژی

تصویر رندر گوشی HMD Moon Knight منتشر شد

براساس گزارش‌ها شرکت اچ ام دی قصد دارد بزودی گوشی HMD Moon Knight رده بالا را با چیپ اسنپدراگون ۸ و برخی ویژگی‌های بزرگ دیگر رونمایی و عرضه کند.

گفته می شود HMD Moon Knight در دست توسعه است. این نام در کنار برخی از ویژگی‌های کلیدی مورد انتظار به صورت آنلاین آشکار شده است. یک کارشناس اطلاعات نام گوشی هوشمند مورد ادعا، شماره مدل آن و مشخصات کلیدی مانند چیپست، دوربین و نمایشگر را به اشتراک گذاشت. در همین حال، جزئیات دیگری مانند عنصر ساخت و طراحی احتمالی مدل شایعه شده نیز اشاره شد.

HMD که اخیرا گوشی هوشمند Skyline خود را در هند عرضه کرده، هنوز این گوشی را تایید نکرده است. یک پست X از حساب HMD_MEME’S (@smashx_60) ادعا کرد که HMD در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی است که احتمالاً Moon Knight نام دارد. گفته می‌شود که دارای شماره مدل TA-1691 است. بر اساس این اطلاعات فاش شده، گوشی هوشمند شایعه شده می‌تواند از چیپست اسنپدراگون ۸s نسل ۳ کوالکام قدرت بگیرد.

افشاگر ادعا می‌کند که HMD Moon Knight ممکن است با صفحه نمایش POLED دارای وضوح FHD+ با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز عرضه شود. این گوشی ممکن است دارای یک دوربین چهارگانه در عقب باشد. احتمالاً دارای قاب آلومینیومی خواهد بود و از اتصال ۵G پشتیبانی می‌کند. این گوشی ممکن است دارای یک بلندگوی دوگانه هم باشد.

گوشی HMD Moon Knight می‌تواند به پین‌​​های POGO مجهز شود. این نشان داده که طراحی این گوشی می‌تواند شبیه به HMD Fusion باشد که در اوایل ماه جاری در IFA 2024 رونمایی شد. انتظار داریم این طراحی از لوازم جانبی قابل تنظیم پشتیبانی کند که ممکن است عملکردهای بیشتری را ارائه دهد.

گوشی HMD Moon Knight در نزدیکی رونمایی

قابل ذکر است که HMD Fusion از یک چیپ اسنپدراگون ۴ نسل ۲ بهره می‌برد و دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی ۹۰ هرتزی HD+، دوربین عقب دوگانه ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی است. قیمت این گوشی از ۲۴۹ یورو (تقریباً ۲۴۰۰۰ روپیه) شروع می‌شود.

در دیگر خبرها HMD Global، برندی که در پشت گوشی‌های اخیر نوکیا قرار دارد، اخیراً بر روی دستگاه‌های مقرون به صرفه و میان‌رده تحت برند خود تمرکز کرده است. با این حال، مشخصات فاش شده نشان می‌دهد که HMD ممکن است در حال آماده شدن برای ورود مجدد به بازار پرچمدار با دستگاه جدیدی به نام HMD مدل Moon Knight باشد.

بر اساس اطلاعات فاش شده از @smashx_60 در پلتفرم X، انتظار می‌رود که Moon Knight (مدل TA-1691) دارای صفحه نمایش P-OLED با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز باشد، اگرچه سایز دقیق صفحه نمایش مشخص نیست. این دستگاه همچنین احتمالاً از چیپست Snapdragon 8s Gen 3 استفاده می‌کند که دقیقاً چیپ برتر کوالکام نیست، با این حال عملکردی برابر با پرچمداران سال‌های گذشته مانند اسنپدراگون ۸ چون نسل ۱ و نسل ۲ دارد. جزئیات مربوط به رم و فضای ذخیره‌سازی افشا نشد.

 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا