اخبار

تصویر هواوی پی ۹ لو رفت؛ دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت مسطح

تنها سه روز دیگر، هوآوی از جدیدترین پرچمدار خود، یعنی هوآوی پی ۹ ( Huawei P9 )، رونمایی خواهد کرد. قبل از رویداد رسمی هوآوی، تصویر هواوی پی ۹ به بیرون درز کرد؛ این تصویر مطبوعاتی، نشان‌دهنده و تاییدکننده‌ی دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی این اسمارت‌فون است.

تصویر هواوی پی 9

تصویر مطبوعاتیِ لو رفته از هوآوی پی ۹ – تنها سه روز قبل از رونمایی رسمی

پیش از این تایید شده بود که هوآوی P9 از لنز دوربین شرکت لایکا ( Leica ) استفاده می‌کند؛ تصویر هواوی پی ۹ نیز همین حقیقت را اثبات کرده است. در کنار فلاش دوربین، شاهد یک سنسور فوکوس اتوماتیک لیزری هستیم و بر اساس شایعات، هر دو دوربین از وضوح ۱۲ مگاپیکسل بهره می‌برند.
بنا به اطلاعات لو رفته‌ی اخیر، هوآوی پی ۹ ( Huawei P9 ) دارای یک صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با وضوح فول اچ‌‌دی ۱۰۸۰P خواهد بود و در کنار آن پردازنده‌ی چینی Kirin 950 SoC، رم چهار گیگابایتی و اندروید ۶٫۰ خودنمایی می‌کنند. در مورد سخت افزار سه مدل مختلف پی ۹ ( P9 )، پی ۹ مکس ( P9 Max )، پی ۹ لایت ( P9 Lite ) و باندل مخصوصی از P9، هنوز شک داریم و مطمئن نیستیم که مشخصات سخت افزاری ذکر شده در بالا، متعلق به کدام نوع از پی ۹ است. در هرحال، پردازنده کایرین ۹۵۵ و چهار گیگابایت رم یا پردازنده Kirin 950 به همراه ۳ گیگابایت رم نیز برای این چهار مدل اعلام شده، اما تا به الان مشخص نیست که کدام سخت افزار مربوط به کدام مدل است.پ
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا