اخبار تکنولوژی

تلفن آیکیو Z9 با نمایشگر امولد معرفی شد

شرکت آیکیو به تازگی محصول جدید خود تلفن آیکیو Z9 میان رده را معرفی کرد که از چیپ شرکت مدیاتک یعنی دیمنسیتی ۷۲۰۰ قدرت گرفته و یک محصول برجسته از این برند است.

مشخصات کلیدی تلفن آیکیو Z9

درست مانند اکثر گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه، iQOO Z9 همان متریال بدنه را دارد. قاب آن صاف بوده و دوربین‌ها در یک جزیره کوچک مربعی قرار گرفته‌اند. این گوشی دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر پاشش آب بوده و ضخامت آن به ۷.۸۳ میلیمتر و وزن آن به ۱۸۸ گرم می‌رسد.

این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FHD+)، تراکم پیکسلی ۳۹۴PPI و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این پنل از نرخ نمونه برداری لمسی فوری تا ۱۲۰۰ هرتز و حداکثر سطح روشنایی ۱۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند. این دستگاه توسط چیپست مدیاتک Dimensity 7200 همراه با رم LPDDR4x و فضای ذخیره سازی UFS 2.2 قدرت می‌گیرد. در مورد نرم افزار، سیستم عامل Funtouch 14 مبتنی بر اندروید ۱۴ را دربرمی‌گیرد.

سیستم دوربین دوگانه در عقب شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX882 با کمک OIS و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی می‌شود. در جلو، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه شد. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای استریو دوگانه، اسلات کارت MicroSD و پورت USB Type-C است. همچنین با تمام گزینه‌های استاندارد اتصال بی سیم مانند دو سیم کارت، ۵G، WiFi 6، بلوتوث ۵.۳ و GNSS عرضه می‌شود.

این گوشی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۴ واتی عرضه می‌شود. iQOO Z9 در دو پیکربندی حافظه زیر در هند عرضه می‌شود.

  • ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت – ۱۹۹۹۹ روپیه (۲۴۰ دلار)
  • ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت – ۲۱۹۹۹ روپیه (۲۶۵ دلار)

این محصول را می‌توان در رنگ‌های سبز براق یا آبی گرافنی موجود کرد. از طریق آمازون و iQOO.com فروخته خواهد شد. کاربران آمازون پرایم می‌توانند گوشی هوشمند را از روز ۱۳ مارس خریداری کنند و پس از آن ۲۴ ساعت بعد فروش آزاد خواهد بود. باید منتظر ماند تا زیربرند ویوو بزودی مدل‌های بیشتر و جدیدی را معرفی کند.

این کمپانی همیشه سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد. پیش بینی شده بزودی مدل‌های هیجان انگیز میان رده دیگر را معرفی کند. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شرکت ویوو مراجعه کنید. احتمالا این مدل در بازارهای مختلفی عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا