اخبار تکنولوژی

تلفن ریلمی C63 در Geekbench رویت شد

ریلمی قرار است گوشی هوشمند ریلمی C63 را ۵ ژوئن در مالزی معرفی کند. این گوشی قرار است به عنوان جانشین ریلمی C53 از سال گذشته وارد بازار شود. محصول پیش رو پیشتر دارای گواهی‌های متعددی از جمله FCC، TUV، BIS و موارد دیگر رویت شد. اکنون، قبل از مراسم معرفی، این دستگاه در پلتفرم بنچمارک Geekbench ظاهر شده و برخی از جزئیات کلیدی رویت شده است.

تلفن ریلمی C63 با شماره مدل RMX3939 در پایگاه داده Geekbench فهرست شده است. این مادربرد دارای کد رمز ums9230_latte بوده و از هشت هسته با فرکانس ۱.۸۲ گیگاهرتز تشکیل شد. این نشان می‌دهد که دستگاه می‌تواند توسط یک پردازنده UniSoC T612 روی آنبورد انرژی گیرد. این گوشی با ۶ گیگابایت رم در لیست قرار گرفت. تلفن هوشمند جدید ریلمی با سیستم عامل اندروید ۱۴ اجرا خواهد شد.

در نتایج تست تک هسته‌ای و چند هسته‌ای Geekbench، ریلمی C63 به ترتیب امتیاز ۴۲۳ و ۱۴۷۲ را کسب کرده است. پلتفرم بنچمارک جزئیات بیشتری از گوشی هوشمند را فاش نمی‌کند. طبق گواهی TUV، انتظار می‌رود این گوشی هوشمند از یک باتری ۴۸۸۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی کند.

از نظر طراحی، Realme C63 دارای قاب تخت و ماژول دوربین مربعی با دو سنسور و یک واحد فلاش LED است. ظاهری شبیه به آیفون دارد. پیشنهاد آینده در رنگ‌های سبز و آبی در دسترس خواهد بود. اولی دارای یک الگوی گرادیان بوده در حالی که دومی دارای یک پنل عقب با بافت چرم مصنوعی است. همچنین تایید شده که C63 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است.

ریلمی C63 در نزدیکی

ریلمی یک شرکت چینی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که در سال ۲۰۱۸ توسط اسکای لی تأسیس شد. این شرکت در حال حاضر یکی از سریع‌ترین برندهای در حال رشد در بازار گوشی‌های هوشمند است. ریلمی به طور عمده به خاطر گوشی‌های هوشمندش شناخته می‌شود. این شرکت طیف گسترده‌ای از گوشی‌های هوشمند را در سطوح مختلف قیمتی ارائه می‌دهد، از جمله گوشی‌های اقتصادی، میان‌رده و پرچم‌دار.

ریلمی به سرعت به یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی‌های هوشمند در جهان تبدیل شده است. این شرکت گوشی‌های باکیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد که برای طیف گسترده‌ای از کاربران جذاب است. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید هستید، ریلمی قطعاً برندی است که باید در نظر بگیرید.

ریلمی، مانند سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، از فرآیندی پیچیده برای طراحی، تولید و عرضه گوشی‌های خود به بازار استفاده می‌کند. این فرآیند شامل مراحل مختلفی است. ریلمی در تمام مراحل فرآیند تولید گوشی نقش فعالی دارد. این شرکت تیم‌های تحقیق و توسعه، طراحی و مهندسی خود را دارد که مسئول طراحی و ساخت گوشی‌ها هستند. ریلمی همچنین شبکه گسترده‌ای از تامین‌کنندگان و شرکای لجستیکی دارد که به آنها در تولید و عرضه گوشی‌های خود به بازار کمک می‌کنند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا