اخبار

تلفن هوشمند ال جی Q92 5G در گوگل پلی کنسول آشکار شد

شرکت ال جی هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی می‌کند و در این بین قصد دارد بزودی به معرفی یک مدل میان رده جدید تحت عنوان Q92 5G بپردازد. تاکنون چند مدل ۵جی از این کمپانی مشاهده شد و حال قرار است شاهد معرفی میان رده ۵جی جدید دیگری باشیم.

به تازگی در گوگل پلی کنسول اسمارتفون جدیدی آشکار شده که Q92 5G نام دارد. گوشی هوشمند مورد اشاره دارای طراحی صفحه نمایش حفره دار بوده و به نظر رسیده ال جی قصد دارد ساختار بروزی برای آن در نظر گیرد.

این تلفن هوشمند با شماره مدل LM-Q920N در گوگل پلی کنسول رویت شده و از مشخصات کلیدی آن باید به صفحه نمایش FHD+ با تراکم پیکسلی ۴۲۰ppi، پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon 765G، حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی اشاره کرد. انتظار داریم این دیوایس با سیستم عامل اندروید ۱۰ کیو و رابط کاربری ال جی UX راهی بازار شود.

اسمارتفون جدید ال جی بزودی از راه می رسد

ال جی Q92 5G با قیمت مناسب و پشتیبانی شبکه ۵جی راهی بازار خواهد شد. جزئیات دیگری در کار نیست و باید منتظر ماند تا در آینده نزدیک معرفی شود. برند کره ای در صدد بوده تا محصولی برجسته را در آینده نزدیک معرفی کند.

این برند کره‌ای در سال‌های گذشته سعی داشته و نظر مخاطبان را جلب کند و در این بین Q92 عضوی از خانواده Q بوده که با مشخصات کلیدی برجسته راهی بازار خواهد شد. بهتر است تا میانه تابستان منتظر ماند. LG قصد دارد چندین مدل از خانواده Q را معرفی کرده و تنها به همین مدل اکتفا نخواهد کرد. پیش بینی شده اسمارتفون مورد اشاره با مشخصات بزرگی از جمله دوربین عقب چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی و برخی دیگر عرضه شود.

شایان ذکر بوده که Q92 یک میان رده قدرتمند است و بعید است کمتر از ۳۵۰ دلار قیمت داشته باشد.


مطالب مرتبط:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا