اخبار تکنولوژی

جدیدترین تصویر رندر گلکسی S24 اولترا سامسونگ

اوایل امروز، تصویر رندر گوشی Galaxy S24 توسط OnLeaks به اشتراک گذاشته شده بود. همین منبع اکنون تصویر رندر گلکسی S24 اولترا را منتشر کرده است. افشاگر با SmartPrix همکاری کرده تا چندین رندر و ویدیوی ۳۶۰ درجه از پرچمدار نسل بعدی سامسونگ را به اشتراک بگذارد.

ممکن است با شایعاتی مواجه شده باشید مبنی بر اینکه سامسونگ در گلکسی اس ۲۴ اولترا به صفحه نمایش تخت روی می‌آورد و سنت نمایشگرهای خمیده را در گران‌ترین گوشی سری S خود کنار می‌گذارد. رندرهای تازه فاش شده این طراحی مجدد را تایید می‌کنند. صفحه نمایش همچنان یک پنل ۶.۸ اینچی بوده، اما دیگر منحنی در لبه‌ها ندارد.

این تغییر به این معنی بوده که شما متوجه حاشیه‌ها در دو طرف خواهید شد، در حالی که به نظر می‌رسد سامسونگ برای طراحی متقارن جلو، حاشیه‌های بالا و پایین را کوچک کرده است.

بدون نمایشگر منحنی، شرکت کره‌ای Galaxy S24 Ultra را کمی عریض‌تر کرده تا صفحه نمایش ۶.۸ اینچی را حفظ کند. گوشی جدید همچنین کمی کوتاه‌تر و باریک‌تر است. با این حال، باقی طراحی تغییر چندانی نمی‌کند. ما هنوز هم طراحی باکسی با لبه‌های صاف و گوشه‌های تیزتر نسبت به Galaxy S24 معمولی داریم که لبه‌های صاف‌تری دارد.

گلکسی S24 اولترا سامسونگ با طراحی نه چندان متحول شده

گلکسی S24 Ultra

دکمه‌های پاور و ولوم در سمت راست قرار دارند و سامسونگ در اینجا برای آنتن UWB (Ultra-Wideband) نیز جا باز می‌کند. مشابه مدل پایه، گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز دارای دو حفره در قسمت بالا است. لبه پایینی درگاه USB Type-C، بلندگو، میکروفون، سینی سیم‌کارت و اسلات S Pen را در خود جای داده است. سمت چپ بدون حفره، پورت یا دکمه خالی قرار دارد. تنها چیزی که می‌توانیم مشاهده کنیم یک خط آنتن بوده که در طرف‌های دیگر نیز یافت می‌شود.

با آمدن به دوربین، به نظر می‌رسد سامسونگ به اصطلاح «طراحی گلکسی» خود را دائمی می‌کند. همانطور که قابل مشاهده است، هیچ برآمدگی دوربین با سنسورهای بیرون زده از پنل عقب وجود ندارد. ما سه دوربین داریم که به صورت عمودی در یک ستون قرار گرفته‌اند که حسگر فوکوس خودکار لیزری، فلاش LED و دوربین چهارم در کنار آنها قرار دارد. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ سال آینده دوربین زوم ۱۰ برابری را با دوربین ۵ برابری جایگزین خواهد کرد.

شایعه شده که سری گلکسی اس ۲۴ چند هفته زودتر از گلکسی اس ۲۳ وارد بازار می‌شود. اگر این شایعات صحت داشته باشند، باید شاهد عرضه رسمی گوشی‌ها در اواسط ژانویه سال آینده باشیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا