اخبار تکنولوژی

جدیدترین تصویر گوشی Galaxy M55s سامسونگ

سامسونگ گلکسی M55 و Galaxy F55 را در اوایل سال جاری عرضه کرد. به نظر می‌رسد این شرکت در حال آماده سازی دستگاه دیگری در همین راستا است. گزینه مورد بحث گوشی Galaxy M55s است که به تازگی در رندرهای لو رفته نشان داده شده که کمی از طراحی منحصر به فرد خواهر و برادر خود را نشان می‌دهد.

مانند اکثر گوشی‌های میان رده سامسونگ، پنل عقب M55s احتمالا از پلاستیک ساخته شده است. اما یک درمان بافتی منحصر به فرد دریافت می‌کند. حداقل سه بافت متمایز روی رندرها قابل مشاهده بوده و این تفاوت بسیار زیادی با روکش های مات M55 و F55 دارد. در حالی که طراحی یک تمایز واضح است، مشخصات فاش شده تصویر آشناتری را به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود که M55s از نظر سخت‌افزار اصلی، شبیه M55 و F55 موجود باشد.

گفته می‌شود که این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و سیستم دوربین سه گانه عقب با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS)، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. برای سلفی، دوربین جلو ۵۰ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت. گفته می‌شود که گزینه حافظه شامل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی (با قابلیت‌های توسعه microSD) شده و در حالی که انرژی دستگاه از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۴۵ واتی تامین می‌شود.

این اولین باری نیست که گلکسی M55s خبرساز می‌شود. در ماه جولای، گواهی Wi-Fi Alliance را دریافت کرد. ماه گذشته، لیست Geekbench ظاهرا چیپست اسنپدراگون ۷ نسل ۱ را در بخش فنی تایید کرد. در حال حاضر، ما همچنین نگاهی به طراحی آن انداخته‌ایم. با این حال، مشخص نیست که این شرکت چه زمانی قصد دارد این گوشی هوشمند را عرضه کند.

گوشی Galaxy M55s با طراحی جذاب

جدیدترین تصویر گوشی Galaxy M55s سامسونگ

در دیگر خبرها از ماه‌ها پیش که این گوشی در Wi-Fi Alliance دیده شد، جزئیات زیادی در مورد گوشی Galaxy M05 آینده نشنیده بودیم، اما اکنون، با قدرت کامل بازگشته است. لیست اولیه گلکسی M05 در آمازون هند ظاهر شده، که تقریباً همه چیزهایی را که در مورد این گوشی باید بدانید به جز قیمت و تاریخ عرضه، فاش می‌کند.

فهرست آمازون همچنین شامل تعدادی رندر رسمی است که طراحی M05 را از هر زاویه به نمایش می‌گذارد. این لیست گوشی را در رنگ سبز نعنایی فاش می‌کند. M05 دارای بریدگی دوربین سلفی Infinity-U، قاب پایین صفحه نمایش ضخیم‌تر و دو دوربین در عقب است. دارای پنل عقب و صفحه‌نمایش مسطح است، اما برخلاف گوشی‌های ارزان‌قیمت گران‌تر، قاب Key Island را ندارد. در مقابل، قاب کمی گرد است و شبیه به گلکسی S22 پرچمدار سال ۲۰۲۲ است.

گوشی Galaxy M05 آینده سامسونگ دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی HD+ با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی در عقب و دوربین عمق ۲ مگاپیکسلی است. این گوشی همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۲۵ واتی، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و تراشه مدیاتک هلیو G85 مجهز شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا