اخبار تکنولوژی

سری گوشی هوآوی نوا ۱۱ در نهایت معرفی شد

شرکت هوآوی به تازگی در رویداد چین خود سری گوشی نوا ۱۱ را در سه مدل پرو، اولترا و استاندارد معرفی کرد. دستگاه‌هایی که طراحی پریمیومی دارند و مشخصات کلیدی قابل توجهی برای آنها در نظر گرفته شد.

هوآوی نوا ۱۱ اولترا و پرو

هوآوی نوا 11

این دو مدل یکی هستند و تنها نسخه اولترا به قابلیت تماس ماهواره‌ای دوطرفه مجهز است. در باقی مشخصات باید به صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی امولد ۱۲۰ هرتزی ۱۰ بیتی با نرخ نمونه برداری لمسی ۳۰۰ هرتزی اشاره کرد. وضوح تصویر دو گوشی ۲۶۵۲ در ۱۲۰۰ پیکسل بوده و از محافظه شیشه Kunlun بهره گرفته شد.

در گوشه بالا دستگاه نیز دوربین سلفی دوگانه‌ای تعبیه شد. دوربین سلفی دوگانه جلو سری نوا ۱۱ شامل یک حسگر ۶۰ مگاپیکسلی عریض ۱۰۰ درجه و حسگر ۸ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابری می‌شود. در عقب نیز سه حسگر گنجانده شده که باید به حسگر اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور RYYB، حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید با قابلیت دمای رنگ ده کاناله اشاره کرد.

هوآوی نوا 11

هر دو گوشی باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی دارند. سیستم عامل آنها HarmonyOS 3.0 بوده در رنگ سبز، مشکی، سفید و طلایی به فروش خواهند رسید.

مدل پرو حافظه ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی دارد و مدل اولترا تنها یک نسخه ۵۱۲ گیگابایتی. قیمت نسخه پرو از ۵۱۰ دلار شروع شده و با شیشه محافظه Kunlun قیمت آن ۳۰ دلار افزایش خواهد یافت. در سوی دیگر نسخه اولترا قیمت پایه ۶۵۰ دلاری خواهد داشت.

هوآوی نوا ۱۱

هوآوی نوا 11

این محصول هوآوی به صفحه نمایش امولد ۶.۷ اینچی ۱۰ بیتی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شد. در قسمت عقب دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و ۸ مگاپیکسلی جای گرفته که سنسور دمای رنگی هم وجود دارد. دوربین سلفی جلو نیز ۶۰ مگاپیکسلی ۱۰۰ درجه بوده که کیفیت عملکرد بالایی دارد.

باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی وجود داشته و در سوی دیگر باید به گزینه  اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۲ با BLE اشاره کرد، در حالی که رابط کاربری HarmonyOS 3.0 است. رنگ این مدل سبز، مشکی، سفید و طلایی بوده و نسخه پایه آن ۳۶۳ دلار قیمت دارد. همچون دو نمونه دیگر با پوشش شیشه Kunlun سی دلار بر قیمت آن افزوده خواهد شد.

این گوشی شامل سه نسخه ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایتی می‌شود.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا