اخبار تکنولوژی

ردمجیک ۱۰ با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ در راه است

ردمجیک ظاهراً در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند گیمینگ پرچمدار نسل بعدی خود است. سری ردمجیک ۱۰ اخیراً در یک گزارش جدید مشاهده شد، که نشان می‌دهد دستگاه‌های آینده دارای مشخصات و ویژگی‌های درجه یک خواهند بود و ممکن است در اواخر سال جاری عرضه شوند.

اطلاعات فاش شده توسط اطلاعات سرشناس اسمارت پیکاچو در Weibo به اشتراک گذاشته شد. او ادعا کرد که گوشی هوشمند گیمینگ جدید قرار است در نوامبر ۲۰۲۴ عرضه شود. اگرچه تاریخ عرضه دقیقی به اشتراک گذاشته نشده، اما مطابق با عرضه سال گذشته سری ردمجیک ۹ است. سری Red Magic 10 احتمالاً از Red Magic 10، Red Magic 10 Pro و Red Magic 10 Pro+ تشکیل خواهد شد.

مشاور افزوده که سری جدید به پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 4 مجهز خواهد شد که یک پردازنده نسل بعدی درجه یک پرچمدار است. در حال حاضر مشخص نیست که “دو هسته‌ای” به چه معناست. این تراشه سطح بالا توسط یک سیستم اتلاف حرارتی قوی خنک می‌شود. نحوه عملکرد این فناوری خنک‌کننده فعال مشخص نیست، اما ممکن است مانند نسخه‌های قبلی خود دارای فن RGB باشد.

این همه چیز نیست، این گزارش اضافه می‌کند که گوشی‌های هوشمند در حال آزمایش با یک باتری بزرگ هستند که می‌تواند پک ۶۵۰۰ میلی آمپرساعتی داشته باشد. در قسمت جلو، سری Red Magic 10 به یک صفحه نمایش اولد از BOE مجهز شده که از وضوح ۱.۵K پشتیبانی می‌کند.

اسمارت پیکاچو ادعا کرد که دکمه‌های اختصاصی برای بازی‌های موبایلی نیز وجود دارد. این تعجب آور نیست زیرا این موارد در تکرارهای قبلی تلفن‌های هوشمند گیمینگ شماره گذاری شده Red Magic نیز وجود داشت. متأسفانه، این تمام اطلاعاتی بود که توسط افشاگر در پست شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. بنابراین برای اطلاعات بیشتر در این زمینه بمانید زیرا زمانی که اطلاعات اضافی در مورد این موضوع در دسترس باشد، به‌روزرسانی‌هایی را ارائه خواهیم کرد.

ردمجیک ۱۰ بزودی از راه می رسد

در دیگر خبرها زد تی ای از برندهای موفق تولیدکننده گوشی هوشمند بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی می‌کند. اکنون گوشی XiaoXian 50 5G این برند معرفی شد، یک مدل اقتصادی و جذاب. گوشی XiaoXian 50 5G دارای مشخصات چشمگیر نیست و از طراحی مطلوبی برخوردار است. از جمله اینکه یک نمایشگر ناچ ۶.۵ اینچی HD+ با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی تعبیه شد. نرخ نمونه برداری لمسی ۱۸۰ هرتز با پوشش ۸۳ درصدی طیف رنگی NTSC نیز برای آن تدارک دیده شده است.

در سوی دیگر باید به پردازنده Purple Light Exhibition Sharp T760 5G هشت هسته‌ای اشاره کرد که چهار هسته ۲.۲ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۸ گیگاهرتزی دارد. همچنین باید به تراشه گرافیکی Mail G57 هم بپردازیم که در نوع خود عملکرد مطلوبی ارائه می‌دهد.

محصول زد تی ای اقتصادی بوده و ویژگی‌های بزرگ شاید ارائه ندهد اما در نوع خود برجسته است. در بنچمارک انتوتو این محصول توانست امتیاز ۴۰۰ هزار را کسب کند که نسبت رقبا توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این چیپ قدرتی در سطح کایرین ۸۱۰ هوآوی دارد و یک میان رده به حساب می‌آید.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا