اخبار تکنولوژی

روتر BE6500 Wi-Fi 7 شیائومی رونمایی شد

شیائومی از جدیدترین روتر BE6500 Wi-Fi 7 خود در بازار چین رونمایی کرد. این روتر برای پیش‌سفارش با قیمت ۴۹۹ یوان (۷۰ دلار) در JD.com آماده است.

این روتر با زیبایی براق و تمام مشکی طراحی شده و ابعاد آن ۳۱۸.۸ در ۴۶.۹ در ۲۴۲ میلیمتر است. دارای پورت‌های کامل ۲.۵G است و از پردازنده چهار هسته‌ای کوالکام A53 با فرکانس ۱.۱ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند که عملکرد و پایداری قوی را برای شبکه‌های خانگی ارائه می‌دهد. BE6500 از استاندارد جدید Wi-Fi 7 پشتیبانی می‌کند، که قابلیت‌های انتقال داده را افزایش می‌دهد و حداکثر سرعت تئوری ۳.۵۷ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. به گفته شیائومی، این روتر بر اساس تست داخلی خود، ۱۴۷ درصد افزایش سرعت پیک و ۳۵۸ درصد بهبود پوشش مسافت طولانی را در مقایسه با Wi-Fi 6 ارائه می‌دهد.

این روتر همچنین دارای فناوری تجمیع دو باند MLO است که به دستگاه‌ها امکان می‌دهد به طور همزمان به هر دو باند ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز متصل شوند که سرعت را بهبود می‌بخشد و تأخیر را کاهش می‌دهد. روتر مجهز به شش ماژول جلویی (FEM) است که قدرت و پوشش سیگنال را افزایش می‌دهد و اتصال قابل اعتماد را در سراسر خانه تضمین می‌کند. همچنین از فناوری مدولاسیون مرتبه ۴KQAM پشتیبانی می‌کند که تراکم داده را برای افزایش توان فشرده می‌کند و سرعت اینترنت را تا ۲۰ درصد در مقایسه با فناوری‌های قبلی سریع‌تر می‌کند.

روتر BE6500 شیائومی فناوری پیشرفته OFDMA را ارائه می‌دهد که به چندین دستگاه اجازه داده به طور همزمان با سرعت بالا متصل شوند و کار کنند، که به ویژه در خانواده‌هایی که چندین کاربر درگیر فعالیت‌هایی مانند بازی، پخش جریانی یا کار آنلاین هستند، مفید است. علاوه بر این، روتر از شبکه مش خود توسعه یافته شیائومی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تا ۱۰ روتر را برای ایجاد یک شبکه یکپارچه در سراسر خانه متصل کند.

روتر BE6500 Wi-Fi 7 شیائومی از راه رسید

از نظر اتصال، روتر شامل چهار پورت تطبیقی ​​۲.۵G است که از تجمع پورت‌ها پشتیبانی می‌کند و حداکثر سرعت تا ۵ گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهد. این انعطاف‌پذیری نیازهای مختلف را برآورده می‌کند، از خدمات IPTV گرفته تا بازی‌های کم تاخیر. این روتر همچنین به یکپارچگی خانه هوشمند مجهز شده است که امکان کنترل آن را از طریق برنامه Mi Home و دستیار صوتی Xiao Ai شیائومی فراهم می‌کند.

علاوه بر این، BE6500 شامل ویژگی‌های امنیتی از طریق مرکز امنیت خانواده است که به محافظت در برابر تهدیدات سایبری کمک می‌کند و امکان مدیریت هدفمند دستگاه‌های متصل به شبکه را فراهم می‌کند.

در دیگر خبرها شرکت شیائومی در اواخر سال ۲۰۲۴ قصد دارد گوشی شیائومی ۱۵ پرو پرچمدار را معرفی کند. گوشی که جانشین ۱۴ پرو خواهد شد و انتظار داریم در برخی موارد مشابه نسل قبل باشد. Xiaomi 14 Ultra به دلیل ارائه یکی از بهترین تجربه‌های دوربین در صنعت بسیار مشهور بود. در همین حال، شیائومی در حال برنامه‌ریزی چیزی بسیار جالب با شیائومی ۱۵ پرو آینده است. طبق آخرین اطلاعات، شیائومی ۱۵ پرو دارای همان لنز تله فوتو پریسکوپ شیائومی ۱۴ اولترا خواهد بود.

این بدان معناست که از نظر سخت افزار دوربین پریسکوپ تفاوتی بین Xiaomi 14 Ultra و Xiaomi 15 Pro آینده وجود نخواهد داشت. ۱۴ اولترا دارای یک لنز تله فوتو پریسکوپ ۱۲۰ میلی‌متری IMX858 f/1.5 با پشتیبانی از تثبیت‌کننده تصویر اپتیکال بود. همان سخت افزار در ۱۵ پرو نیز استفاده خواهد شد. روتر BE6500 Wi-Fi 7 شیائومی دردسترس است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا