اخبار تکنولوژی

ساعت ویوو Watch GT با عمرباتری ۱۰ روزه معرفی شد

در کنار عرضه گوشی‌های هوشمند سری S19 ویوو، این برند ساعت‌های هوشمند خود را نیز گسترش داده است. آخرین مدل این برند ویوو Watch GT است. این مدل ویژگی‌های لازم برای ردیابی سلامت را به همراه برخی از موارد افزوده دربرمی‌گیرد. همچنین ویژگی‌های مناسبی دارد.

در همین حال، ویوو  اخیراً نسخه ECG ساعت Watch 3 را معرفی کرد. ویوو Watch GT دارای صفحه‌ای مربعی با قاب میانی آلیاژی آلومینیومی مات و تاج چرخان فولاد ضد زنگ در سمت راست است. این مدل صفحه نمایش ۱.۸۵ اینچی با وضوح ۳۹۰ در ۴۵۰ پیکسل دارد. این ساعت هوشمند دارای واچ فیس با هوش مصنوعی بوده که به شما امکان می‌دهد واچ فیس را با فرمان صوتی تولید کنید.

در بخش سلامت محور، Watch GT مجهز به سنسور ضربان قلب و SpO2، ردیاب خواب و مانیتور چرخه قاعدگی است. همچنین قادر به اندازه‌گیری سطح استرس است. این ساعت هوشمند همچنین دارای تشخیص نویز بوده که به شما هشدار می‌دهد در صورتی که سطح نویز برای محافظت از گوش‌های شما زیاد است، به منطقه ساکت‌تری بروید.

این دستگاه پوشیدنی بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین یک مربی ورزشی با چهار حالت شامل مقدمه اولیه، چربی‌سوزی، کاهش استرس و تمرین استقامتی ارائه می‌دهد.

ویوو Watch GT دارای سیستم عامل BlueOS است. این ویژگی کوتاه‌نویسی هوش مصنوعی را دارد که به شما امکان می‌دهد با صحبت کردن با ساعت هوشمند افکار خود را در زمان واقعی ضبط کنید. در همین حال، پنجره هوشمند هوش مصنوعی آخرین به‌روزرسانی‌های پروازها، قطارها، تاکسی‌ها و فیلم‌ها را می‌خواند و در بالای صفحه ساعت نمایش می‌دهد. این دستگاه پوشیدنی همچنین دارای کارت‌های NFC، کد QR سریع و کارت‌های سریع است.

ویوو Watch GT با طراحی جذاب

Watch GT توسط یک باتری ۵۰۵ میلی آمپرساعتی پشتیبانی می‌شود. ادعا شده که ۲۱ روز استفاده در حالت آماده به کار و ۱۰ روز در حالت استفاده معمولی ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند از eSIM پشتیبانی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به گوشی هوشمند تماس برقرار کنند. ویوو Watch GT برای نوع بند چرمی ۸۹۹ یوان (۱۲۳ دلار) قیمت دارد. قیمت گزینه بند لاستیکی نرم ۷۹۹ یوان (۱۱۰ دلار) است.

در دیگر خبرها ویوو پیشتر از گوشی هوشمند جدیدی از سری محبوب Y خود رونمایی کرده است. ویوو Y200 Pro پس از هفته‌ها انتشار تیزر و افشاگری بالاخره وارد هند شد. علی‌رغم قیمت میان‌رده، این مدل از طراحی بسیار باریک و سبکی برخوردار است که بلافاصله پس از معرفی Y200 GT و Y200t به بازار عرضه شد.

جدیدترین گوشی این برند چینی دارای صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی ۳D خمیده AMOLED است که وضوح FullHD+، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت و طیف رنگی NSTC با سطح ۱۰۵ درصد را ارائه می‌دهد. در بخش سخت افزاری این گوشی به چیپست کوالکام اسنپدراگون ۶۹۵ مجهز شده که با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. کاربران می‌توانند از طریق افزایش رم مجازی، فضای ذخیره‌سازی را تا ۸ گیگابایت دیگر افزایش دهند.

در بخش دوربین، خریداران یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور بوکه ۲ مگاپیکسلی در عقب و یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلو دارند. یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی که از شارژ سریع سیمی ۴۴ واتی پشتیبانی می‌کند در این مدل تعبیه است. این گوشی دارای رابط کاربری سفارشی Funtouch OS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا