اخبار تکنولوژی

سامسونگ برای سری گلکسی زد جدید فروشگاه خود را بازطراحی کرد

سامسونگ به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن سامسونگ Shop را برای اندروید منتشر کرده است. این یک رابط کاربری کاملاً جدید را ارائه می‌کند که ساده‌تر، سازمان‌یافته‌تر و زیباتر از رابط کاربری ارائه شده توسط نسخه قبلی برنامه به نظر می‌رسد. سامسونگ در واقع فروشگاه خود را برای سری گلکسی زد جدید بازطراحی کرد.

طراحی جدید درست قبل از رویداد Galaxy Unpacked در ۱۰ جولای ۲۰۲۴ ارائه می شود، جایی که سامسونگ محصولات بسیاری از جمله Galaxy Z Fold 6، Galaxy Z Flip 6، Galaxy Watch 7، Galaxy Watch Ultra، Galaxy Buds 3، Galaxy Buds 3 Pro را عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد این شرکت برنامه فروشگاه سامسونگ را برای استقبال از آنها مرتب کرده است. نسخه جدید اپلیکیشن فروشگاه سامسونگ پنج تغییر قابل توجه را ارائه می‌دهد.

 اولین و قابل توجه‌ترین تغییر در نوار بالایی است. نسخه جدید برنامه دارای لوگوی سامسونگ در سمت چپ و جستجو، لیست علاقه مندی‌ها، اعلان‌ها و دکمه‌های سبد خرید در سمت راست است. در نسخه قبلی برنامه، لوگوی سامسونگ را نداشتید. در جای خود یک نوار جستجو وجود داشت. همچنین فاقد دکمه لیست علاقه مندی‌ها بود.

تغییر دوم یک طراحی جدید برای بخش پیشنهادات است که اکنون هر پیشنهاد را یکی پس از دیگری در تراز عمودی نشان می‌دهد. نسخه قبلی برنامه پیشنهادات را در چرخ فلک‌های پیمایش افقی متعدد نمایش می‌داد.

سومین تغییر، طراحی جدیدی برای بخش صفحه من است. اکنون نام کاربر را با طراحی جدید و زیباتر نشان می‌دهد. پس از آن، بخشی با گزینه‌هایی برای امتیازها، کوپن‌ها و فهرست خواسته‌ها به صورت افقی مرتب شده‌اند. در زیر گزینه‌های Track My Order، My Referrals و Order Support را خواهید دید. در نسخه قبلی برنامه، همه آن گزینه‌ها به صورت عمودی یکی پس از دیگری فهرست شده بودند که به اندازه نسخه فعلی جذاب به نظر نمی‌رسید.

سری گلکسی زد جدید بهتر از همیشه

سامسونگ برای سری گلکسی زد جدید فروشگاه خود را بازطراحی کرد

چهارمین تغییر، طراحی جدیدی برای بخش Menu است. اکنون گزینه‌ها را با فونت پررنگ‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. جدای از آن، سامسونگ پنج گزینه، Track My Order، Vouchers Welcome، Referral Advantage و Smart Club  را از این بخش حذف کرده که در نسخه قبلی برنامه وجود داشت. این در واقع چیز خوبی است زیرا آن گزینه‌ها اضافی بودند، زیرا پیشتر در بخش صفحه من وجود داشتند.

نام نسخه جدید برنامه فروشگاه سامسونگ دارای برچسب “Meet the new AI” است که در نسخه قبلی برنامه وجود نداشت و به محض ورود به برنامه، دسته جدیدی به نام مشاهده خواهید کرد. «AI» فهرستی از محصولات این شرکت که دارای هوش مصنوعی هستند، از جمله گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، تلویزیون‌ها، یخچال‌ها و ماشین‌های لباسشویی.

 با تمام این اوصاف سری گلکسی زد جدید که شامل زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ می‌شود، تغییرات بزرگی دارند که می‌توانند نظر مخاطب را جلب کنند. این برند همیشه سعی داشته سبد محصول خود را کامل‌تر از همیشه سازد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا