اخبار تکنولوژی

شیائومی ردمی K70 اولترا بزودی از راه می رسد

در حالی که تا رونمایی سری Redmi K80 فاصله چندانی باقی نمانده، اما ردمی قصد دارد یک مدل دیگر از سری سری K70 به نام ردمی K70 اولترا معرفی کند. به نظر رسیده رونمایی دور نیست زیرا گوشی  در پایگاه داده IMEI GSMA لیست شد.

این فهرست تایید کرده که گوشی با شماره مدل ۲۴۰۷FRK8EC ردمی K70 اولترا است. “C” در انتهای شماره مدل نشان به نسخه چینی دارد و همچون نسل قبل، Redmi ممکن است این گوشی را در سطح جهانی عرضه نکند. در مقابل، ما انتظار داریم که آن را به عنوان یک Xiaomi 14T Pro ریبرند شاهد باشیم زیر که اخیراً در پایگاه داده IMEI کشف شد.

طبق معمول، لیست IMEI هیچ مشخصاتی را فاش نکرد. خوشبختانه، اطلاعاتی فاش شده که مشخصات آن را آشکار می‌کند. این چیزی است که ما تاکنون می دانیم:

  • گفته می‌شود که این گوشی از چیپست مدیاتک Dimensity 9300+ و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی می‌گیرد. طبق گفته ۳C، از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. انتظار داریم گزینه‌های حافظه تا ۲۴ گیگابایت رم LPDDR5X و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 را شامل شود.
  • همچنین شایعه شده که K70 اولترا از بدنه پریمیومی با فریم فلزی و عقب شیشه‌ای برخوردار است. احتمالاً در قسمت عقب یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض و یک دوربین ماکرو وجود دارد.
  • در قسمت جلو صفحه نمایش ۱.۵K اولد وجود دارد که ممکن است با یک تراشه نمایشگر دو هسته‌ای اختصاصی همراه شود. علاوه بر این، گفته شده K70 Ultra برای محافظت در برابر آسیب‌های تصادفی یا عوامل محیطی، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب دارد.
  • در مورد زمان عرضه، شایعات تاکنون حاکی از آن بوده که Redmi ممکن است K70 Ultra را در ماه جاری یا در ماه جولای عرضه کند. ما منتظر هستیم تا شیائومی بزودی یک اعلامیه رسمی در مورد Redmi K70 Ultra ارائه دهد.
ردمی K70 اولترا در نزدیکی

در دیگر خبرها شیائومی گوشی هوشمند مقرون به صرفه جدید خود یعنی گوشی Redmi 13 4G را در بازار جهانی معرفی و عرضه کرد. این محصول جدید Redmi 13 4G نامگذاری شده است. دستگاه را باید جانشین Redmi 12 4G دانست. این مدل دارای صفحه نمایش ۶.۷۹ اینچی LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. یک حفره دوربین در وسط نمایشگر جای گرفته که برای لنز ۱۳ مگاپیکسلی بوده و در عقب نیز حسگر اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی تعبیه شد.

ردمی ۱۳ نسخه ۴G با پردازنده مدیاتک Helio G91 Ultra و باتری ۵۰۳۰ میلی آمپرساعتی عرضه می‌شود. محصول جدید دارای استاندارد ضد پاشش آب IP53، شارژ سریع ۳۳ واتی و سیستم عامل اندروید ۱۴ مبتنی بر HyperOS است. ردمی ۱۳ ۴G یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند شیائومی در سال ۲۰۲۴ است که در دسته گوشی‌های میان‌رده قرار می‌گیرد. این گوشی با ارائه مشخصات مناسب و قیمت مقرون به صرفه، به عنوان یک گزینه جذاب برای کاربران به ‌خصوص در بازارهای در حال توسعه مانند ایران مطرح شده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا