اخبار تکنولوژی

فروش سری Redmi Note از ۳۰۰ میلیون عبور کرد

سری Redmi Note را می‌توان نقطه عطف تجارت گوشی شیائومی دانست. اسمارت‌فون‌های سری نوت هر سال موردتوجه بسیاری از علاقمندان قرار گرفته و سال جاری نیز چنین بود. این موضوع از آمار فروش خانواده ردمی نوت به خوبی مشخص بوده و شیائومی در ماه مارس اعلام کرد که تعداد فروش جهانی سری ردمی نوت از ۳۲۰ میلیون عبور کرد.

با این حال، ارقام فروش تازه افشا شده حاکی از رشد نسبتاً کند دارد. در جریان رویداد معرفی سری Redmi Note 13 چین، شیائومی فاش کرد که آمار فروش جهانی سری Redmi Note از ۳۳۸ میلیون دستگاه فراتر رفت. این به اندازه آنچه در چند سال گذشته شاهد بودیم چشمگیر نیست. به عنوان مثال، شیائومی فاش کرد که بیش از ۳۰۰ میلیون دستگاه در دسامبر ۲۰۲۲ فروخته شد و بعدها این تعداد در ماه مارس به ۳۲۰ میلیون رسید. بیش از ۵ ماه از مارس گذشته  و این شرکت موفق به فروش ۱۸ میلیون نسخه دیگر شد.

نوت ۱۳، نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس جدیدترین محصولات اضافه شده به سری ردمی نوت هستند. مدل‌های پرو دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی ۱.۵K FHD+ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پوشش شیشه Corning Gorilla Glass Victus هستند. Note 13 Pro+ از پردازنده مدیاتک Dimensity 7200 Ultra SoC قدرت می‌گیرند، در حالی که Note 13 Pro دارای تراشه Snapdragon 7s Gen 2 است. نسخه ساده نوت ۱۳ دارای چیپ مدیاتک Dimensity 6080 است.

سری Redmi Note و آمار فروش قابل توجه

هر دو مدل پرو دارای سنسور اولیه ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 سامسونگ با OIS، لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی هستند. Redmi Note 13 دارای سیستم دوربین دوگانه با سنسور اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. Note 13 Pro+ دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۱۲۰ واتی است. مدل پرو از باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۶۷ وات بهره گرفته در حالی که نسخه استاندارد از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با شارژ ۳۳ وات انرژی می‌گیرد.

شرکت ردمی زیربرند شیائومی بوده که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند. برای سال ۲۰۲۳ نیز نسل جدید گوشی‌های خود را با طراحی بهتر و سخت افزار قابل توجه تدارک دید. کاهش رشد فروش رسی ردمی نوت موجب شد تا این برند طراحی و سخت افزار قابل توجهی را برای نسل جدید تدارک بیند.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود این سری چه عملکردی در فروش دارند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا