اخبار تکنولوژی

ماوس پد گیمینگ کورسیر MM500 v2 رونمایی شد

Corsair از ماوس پد گیمینگ کورسیر MM500 v2 را به تازگی رونمایی کرد. MM500 v2 از پارچه مخلوط با چگالی بالا ساخته شده و در دو سایز بزرگ و فوق العاده بزرگ موجود است. طراحی پد ماوس یک تجربه لغزش یکنواخت ماوس را در جهت‌های افقی و عمودی ارائه می‌دهد.

پدهای جدید ردیابی پیشرفته و منسجم را در محدوده کامل جهت ۳۶۰ درجه ارائه می‌کنند. ماوس پد جدید MM500 v2 به گیمر این امکان را می‌دهد تا با سطحی قابل اعتماد کنترل کامل فضای بازی خود را در دست بگیرد. کیفیت ساخت ارتجاعی دارد و می‌توان به راحتی برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

ماوس پد گیمینگ MM500 v2 موقعیت یابی دقیق ماوس را برای تجربه بازی راحت و دقیق ارائه می‌دهد. قسمت بالای ماوس گیمینگ جدید Corsair دارای روکش بادوام و ضد پاشش است. همچنین دارای لبه‌های ضد سایش است. این ویژگی‌ها از سطح در برابر حوادث و رطوبت حتی در شرایط ناهموار محافظت می‌کند.

ماوس پد گیمینگ کورسیر MM500 v2 از راه رسید

لایه زیرین پد ماوس گیمینگ از لاستیک طبیعی ضد لغزش به ضخامت ۳ میلیمتر ساخته شده است. این نرمی را برای یک تجربه بازی محکم ارائه می‌دهد.

لبه‌های ماوس پد گیمینگ MM500 v2 با درزهای ضد سایش برای دوام بیشتر محصول به کار رفته است. ابعاد بزرگ این محصول ۴۵۰ در ۴۰۰ میلیمتر است در حالی که سایز فوق العاده بزرگ آن ۹۰۰ در ۳۰۰ میلیمتر است. ماوس پدهای گیمینگ کورسیر MM500 v2 به ترتیب ۲۹.۹۹ دلار و ۳۹.۹۹ دلار قیمت دارند. جزئیات بیشتر در مورد ماوس جدید MM500 v2 را می‌توانید از وب سایت این برند دریافت کنید.

انتظار داریم بزودی مدل‌های جدیدی را شاهد باشیم.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا