اخبار تکنولوژی

مشخصات و طراحی تبلت ردمی Pad SE 8.7 لو رفت

شیائومی در حال آماده شدن است تا تبلت Redmi Pad SE 4G خود را در تاریخ ۲۹ جولای عرضه کند و ما همچنین انتظار داریم که تبلت ردمی Pad SE 8.7 در کنار آن رونمایی شود.

اکنون رندرهایی برای دستگاه ۸ اینچی در کنار مشخصات کلیدی آن فاش شد. شیائومی این تبلت را با پنل LCD دارای سایز ۸.۷ اینچی و وضوح HD (800 x 1340 پیکسل) عرضه خواهد کرد. دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. انتظار می رود این تبلت به چیپست هلیو G99 مدیاتک در کنار رم ۴ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی مجهز شود که از طریق اسلات کارت microSD قابل ارتقا است.

در بخش نرم‌افزاری آن شاهد اندروید ۱۴، احتمالاً با سیستم‌عامل Hyper OS شیائومی و باتری ۶۶۵۰ میلی‌آمپرساعتی خواهیم بود. درگاه USB-C دیگر، جک هدفون و اتصال بلوتوث ۵.۳ هم در این مدل تعبیه شد. محصول ردمی و شیائومی دارای ویژگی‌های برجسته و مشخصات کلیدی قابل توجه هستند که می‌توانند نظر مخاطب را جلب کنند.

تبلت آینده نیز انتظار داریم با مشخصات اقتصادی و ابعاد مناسب خود نظر مخاطب را جلب کند. برای کسب جزئیات تکمیلی به سایت ردمی یا همان شیائومی باید مراجعه کرد. البته این مدل راهی بازار هند خواهد شد و انتظار داریم بزودی جزئیات تکمیلی اعلام شود.

ردمی Pad SE 8.7 در نزدیکی

مشخصات و طراحی تبلت ردمی Pad SE 8.7 لو رفت

در دیگر خبرها همه منتظر ورود سری شیائومی ۱۵ جدید هستند که در اواخر اکتبر سال جاری در چین عرضه خواهد شد. این اولین گوشی جهان خواهد بود که از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴ بهره می‌برد. هر دو گوشی شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو نسبت به مدل‌های قبلی خود ارتقای قابل توجهی دارند. با این حال، به نظر می رسد شیائومی برنامه های دیگری برای سری ۱۵ خود و باید شاهد معرفی یک مدل شیائومی ۱۵S پرو باشیم.

اخیراً، وبلاگ نویس معروف چینی Digital Chat Station به طور غیرمستقیم اشاره کرد که شیائومی همچنین در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند پرچمدار جدید با نام “شیائومی ۱۵S پرو” است. آخرین باری که شیائومی مدل S را در سری پرچمداران خود معرفی کرد، سری ۱۲S در سال ۲۰۲۲ بود، از آن زمان هیچ تکراری در سری گوشی‌های S وجود نداشت. با این حال، ممکن است سال آینده همه چیز تغییر کند و شیائومی ۱۵ اس پرو را ببینیم. بلاگر به Xiaomi 15S اشاره‌ای نکرده است، بنابراین ما فرض می‌کنیم که تنها مدل Pro به روز می‌شود.

به گفته این وبلاگ نویس، شیائومی ۱۵ اس پرو مشخصاتی تقریباً مشابه با شیائومی ۱۵ پرو خواهد داشت. هر دو گوشی دارای یک صفحه نمایش خمیده Micro Quad با حفره وسط هستند. سیستم دوربین شامل یک دوربین اصلی با دیافراگم ثابت ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پریسکوپ ۵۰ مگاپیکسلی نیز بدون تغییر باقی مانده است. با این حال، مشخصات طراحی بین این دو گوشی متفاوت است. گفته می‌شود که شیائومی ۱۵ اس پرو از طراحی رادیکال‌تری بهره خواهد برد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا