اخبار تکنولوژی

مچ بند هوآوی Band 8 راهی بازار شد

شرکت هوآوی در ماه آوریل مچ بند هوآوی Band 8 را در چین رونمایی و عرضه کرد. اکنون این گجت پوشیدنی پا فراتر گذاشته و در بازارهای بیشتری عرضه شده است.

مچ بند هوآوی Band 8 اکنون راهی بازار امریکای لاتین شد. دستگاه اکنون برای پیش سفارش در کلمبیا موجود بوده و قیمتی ۵۳ دلاری دارد. انتظار داریم مدتی بعد راهی مناطق دیگری همچون اروپا شود.

Smart Band 8 دارای صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۳۶۸×۱۹۴پیکسل و عملکرد Always-on و همچنین یک بدنه ضدآب ۵ATM است. همچنین می‌توانید از طریق فناوری TruSleep 3.0 و همچنین ردیابی خواب خود را کنترل کنید. بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی و حسگر ضربان قلب و SpO2 هم در کار است. انرژی این گجت توسط یک باتری قابل شارژ داخلی تامین شده که عمر ۱۴ روزه دارد.

مچ بند هوآوی Band 8 با طراحی شیک

مچ بند هوآوی Band 8

در دیگر خبرها شرکت هوآوی اخیرا از محصول میان رده خود در آفریقا جنوبی رونمایی کرد. این مدل هوآوی Nova 11i نام داشته و بخشی از سری نوا ۱۱ این برند چینی به حساب می‌آید.

 این گجت دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی LCD  با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و نرخ نمونه برداریی لمسی ۲۷۰ هرتز است. دستگاه با پردازنده اسنپدراگون ۶۸۰ و ۸ گیگابایت رم همراه شده و با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی قابل تهیه است.

هوآوی Nova 11i همچنین به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۴۰ واتی مجهز شده و دوربین اصلی دوگانه ۴۸ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و بلندگوهای استریو با پشتیبانی از Histen 8.1 Audio دارد. متاسفانه قیمت و تاریخ عرضه Nova 11i هنوز مشخص نیست. تنها فاش شده که این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی ستاره‌ای و سبز نعنایی عرضه خواهد شد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا