اخبار تکنولوژی

نام هدست واقعیت ترکیبی اپل مشخص شد

اپل در حال آماده شدن است تا اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را معرفی کند. این دستگاه تاکنون و طی سال‌های گذشته دستخوش شایعات بسیاری بود و به نظر رسیده امسال روز موعود فرا رسد.

رویداد WWDC 2023 همان رویدادی بوده که اپل هدست خود را معرفی خواهد کرد. این برنامه روز ۵ ژوئن یعنی ۱۵ خرداد در اپل پارک این شرکت برگزار خواهد شد.

طبق گزارش تازه انتشاریافته این شرکت کوپرتینویی قصد دارد نا هدست خود را اپل XR بگذارد و سیستم عامل آن هم XROS است. اطلاعات بیشتری جز اینکه دارای دو نمایشگر ۴K خواهد بود و از اسپیکر داخلی بهره می‌برد و پردازنده قوی دارد، در دست نیست.

هدست واقعیت ترکیبی اپل در نزدیکی

هدست واقعیت ترکیبی

در دیگر خبرها پیشتر شایعه شد اپل واچ اولتر ۲ قرار است سال ۲۰۲۴ با نمایشگر microLED از راه برسد. ساعت هوشمندی که نسبت به نسل فعلی خود ارتقا بسیاری دارد. شایعه اصلی عرضه در سال ۲۰۲۳ با نمایشگر میکرو ال ای دی از سوی مارک گورمن بلومبرگ منتشر شد، اکنون طبق گزارش دیگری از راس یانگ، تحلیلگر صنعت صفحه نمایش، باید تا سال ۲۰۲۵ منتظر نسل بعدی اپل واچ اولترا باشیم.

بسیاری از دستگاه‌های شرکت اپل طی ۱۲ ماه گذشته دیرتر از حد انتظار عرضه می‌شوند، این ممکن است بر روی دستگاه‌های دیگر تأثیر بگذارد، بنابراین جای تعجب نیست که برای ملاقات با Apple Watch Ultra 2 تا سال ۲۰۲۵ صبر کنیم. انتظار می‌رود اپل مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید با نمایشگر microLED را روانه بازار کند، این شامل اپل واچ اولترا، آیفون و آیپد جدید و موارد دیگر می‌شود، هنوز مشخص نیست که آیا باید تا سال ۲۰۲۵ صبر کنیم تا این دستگاه‌ها را شاهد باشیم یا خیر.

اطلاعات بیشتری از این ساعت و هدست واقعیت ترکیبی اپل موجود نیست و نمی‌توان به شایعات بی اساس هم اکتفا کرد. باید به انتظار ادامه داد تا اپل محصولات موردانتظار را معرفی کند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات افشا شده به حقیقت تبدیل شوند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا