اخبار تکنولوژی

نمایشگر ایسر نیترو با پنل QHD معرفی شد

ایسر مانیتور Nitro XV272URV را معرفی کرد. نمایشگر ایسر نیترو جدید بخشی از خانواده گیمینگ نیترو بوده که دارای طراحی حرفه‌ای و مشخصات کلیدی قابل توجه است.

نمایشگر ایسر Nitro XV272URV از پنل تختی برخوردار بوده و یک پنل صفحه نمایش کریستال مایع ۲۷ اینچی شامل آن شد. همچین باید به پنل IPS با نسبت تصویر ۱۶ به ۹، وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل (Quad HD+) و تراکم پیکسلی ۱۰۹ppi اشاره کرد. پوشش فضای رنگی DCI-P3 بیش از ۹۵ درصد بوده و سطح روشنایی ۴۰۰ نیتی است.

این مانیتور از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز پشتیبانی می‌کند. با این حال، در صورت تمایل می‌توان آن را تا ۱۷۰ هرتز افزایش داد. زمان پاسخ‌دهی ۱ میلی ثانیه (GtG) بوده و همچنین به پشتیبانی از AMD FreeSync Premium می‌پردازد. ایسر Nitro XV272URV دارای بلندگوهای استریو،پورت DisplayPort و اتصالات HDMI است.

نمایشگر ایسر نیترو سریع و حرفه ای

هدفون را می‌توان از طریق پورت Mini-Jack به مانیتور متصل کرد. این مدل دارای پایه بوده و از نصب دیواری (۱۰۰ x 100 میلی متر VESA) پشتیبانی می‌کند. در اخباری مرتبط کنار Predator Triton 16، ایسر یک نوت بوک سبک وزن بدون گرافیک مجزا و با تراشه‌های AMD به جای اینتل معرفی کرده است. دومین محصول جدید این سازنده تایوانی ایسر Swift Edge نام دارد.

این نوت بوک به پردازنده AMD سری Ryzen 7040 بر اساس معماری Zen 4 مجهز شده است. گرافیک آن یک تراشه یکپارچه AMD Radeon 780M خواهد بود و که با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR5 و ۲ ترابایت حافظه ذخیره سازی اس اس دی مجهز شد.

ایسر Swift Edge دارای صفحه نمایش ۱۶ اینچی OLED با وضوح ۳۲۰۰ در ۲۰۰ پیکسل است. این پنل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، روشنایی تا ۴۰۰ نیت پشتیبانی کرده و شامل گواهی True Black HDR 500 می‌شود. این نوت بوک مجهز به وب کم ۱۴۴۰p بوده و برخی از تغییرات شامل پشتیبانی از Ryzen AI می‌شود. این فناوری به ویژه به شما امکان می‌دهد پس زمینه را محو کرده و همچنین از دوربین خودکار و تصحیح نگاه پشتیبانی کنید.


 

مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا