اخبار تکنولوژی

نمایشگر ویووسونیک با پنل ۲K رونمایی شد

ویووسونیک مانیتور ۲۳.۸ اینچی جدید خود با نام VA2479-2K-HD در بازار چین معرفی کرد. این مانیتور اکنون در JD.com با قیمت ۵۸۸ یوان (۸۱ دلار) فهرست شده است. اگرچه ما تاریخ دقیق عرضه را نداریم، نمایشگر ویووسونیک مدلی برجسته است.

این مانیتور دارای رزولوشن ۲K (2560×۱۴۴۰) و نرخ نوسازی ۷۵ هرتز است که تصاویری روان و دقیق را برای کارهای اداری و سرگرمی مناسب تضمین می‌کند. از یک پنل IPS استفاده کرده که زاویه دید وسیع ۱۷۸ درجه و کیفیت تصویر ثابت را از زوایای مختلف ارائه می‌دهد.

VA2479-2K-HD از HDR10 پشتیبانی می‌کند، لایه‌های تصویر را بهبود می‌بخشد و اطمینان می‌دهد که هر دو قسمت تاریک و روشن تصاویر به خوبی نمایش داده می‌شوند. دارای طیف رنگی ۱۰۰درصد sRGB و عمق رنگ ۸ بیتی است که با نمایش ۱۶.۷ میلیون رنگ، رنگ‌های غنی و دقیق را ارائه می‌دهد.

این مانیتور دارای فناوری ViewSonic’s Eye ProTech+ است که سخت افزار و نرم افزار را برای محافظت از چشمان شما ترکیب می‌کند. فیلتر تعبیه شده با نور آبی کم انتشارات مضر را تا بیش از ۴۰ درصد کاهش می‌دهد، در حالی که فناوری بدون سوسو یک تصویر ثابت را تضمین می‌کند. همچنین می‌توانید کاهش نور آبی را با استفاده از تنظیمات نرم افزاری مانیتور سفارشی کنید.

این مانیتور دارای یک پایه فلزی براق و بسیار باریک، صرفه جویی در فضای دسکتاپ و طراحی حاشیه باریک سه وجهی است که برای تنظیمات چند مانیتور عالی است. همچنین دارای پایه استاندارد VESA دارای ابعاد ۷۵mm×۷۵mm برای نصب آسان روی دیوار است، اگرچه براکت به طور جداگانه فروخته می‌شود.

نمایشگر ویووسونیک از راه رسید

برای اتصال، VA2479-2K-HD مجهز به دو درگاه HDMI 2.0، یک درگاه DP 1.2 و یک رابط صوتی است که به آن امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف مانند رایانه‌های شخصی، کنسول‌های بازی و تجهیزات صوتی را می‌دهد. این مانیتور همچنین دارای فناوری Adaptive Sync است که با کارت گرافیک هماهنگ می‌شود تا از لگ و تاخیر جلوگیری کند و تجربه بصری روانی را ارائه دهد.

این نمایشگر همچنین حالت‌های مختلف نمایش را از طریق منوی OSD ارائه می‌کند، از جمله حالت‌های استاندارد، بازی، فیلم، مرور وب، متن، مقیاس خاکستری پزشکی و حالت‌های MAC که نیازها و ترجیحات مختلف کاربر را برآورده می‌کند.

نمایشگر ویووسونیک بزودی راهی بازار می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت سازنده مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا