اخبار تکنولوژی

هدفون سونی WF-C510 اقتصادی رونمایی شد

سونی خط تولید TWS خود را با یک جفت هدفون جدید مقرون به صرفه گسترش می‌دهد. جدیدترین هدفون مقرون به صرفه سونی WF-C510 است که اساساً یک نسخه به روز شده از WF-C500 محسوب می‌شود.

جدیدترین هدفون این برند اخیراً درز پیدا کرده و در نهایت در رنگ‌های جدید روشن و برخی مشخصات قابل توجه با قیمتی که به کیف پول شما آسیبی نمی‌زند، عرضه شده‌اند.

WF-C510 جدید سونی با بدنه کوچک‌تر و سبک‌تر از C500 معرفی شد. این یک طراحی بسته با نوک گوش سیلیکونی و دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر تعریق بود. این باعث می‌شود در طول جلسات تمرینی شما شریک خوبی باشد. این شرکت از پلاستیک بازیافتی برای بدنه خود استفاده کرد.

از آنجایی که TWS برای تمرکز اقتصادی معرفی شد، برخی از ویژگی‌های برتر مانند ANC (حذف نویز فعال) را نادیده می‌گیرد، اما کاربران حالت محیطی را دریافت می‌کنند، که اساساً یک حالت شفافیت است که به شما امکان می‌دهد به محیط اطراف خود گوش دهید. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که از دست می‌دهید، اتصال چند نقطه‌ای بلوتوث است.

با یک بار شارژ کامل، سونی WF-C510 عمر باتری طولانی‌تری تا ۱۱ ساعت روی هدفون دارد. در همین حال، کیس شارژ یک شارژ کامل دیگر ارائه می‌دهد. بنابراین در مجموع ۲۲ ساعت وقت می‌گیرید. همچنین یک دکمه برای عملکرد آسان وجود دارد و برنامه به شما امکان می‌دهد تنظیمات صدا را تغییر دهید. سایر ویژگی‌های قابل توجه شامل ارتقاء DSEE است که می‌تواند جزئیات از دست رفته به دلیل فشرده سازی را بازیابی کند و صدای واقعی ۳۶۰ درجه را فراهم می‌سازد.

سونی WF-C510 از راه رسید

سونی WF-C510 را با قیمت مقرون به صرفه فقط ۶۰ دلار معرفی کرد. این موجب می‌شود حتی جذاب‌تر و قابل دسترس‌تر از نسخه قبلی خود که با قیمت ۱۰۰ دلار عرضه شد، قرار گیرد. خریداران می‌توانند بین چهار گزینه رنگی انتخاب کنند که شامل سیاه، آبی، سفید و زرد می‌شود. قرار است اوایل ماه آینده وارد فروشگاه‌ها شود.

در دیگر خبرها سونی چندی پیش اکسپریا ۱ VI و اکسپریا ۱۰ VI را معرفی کرد. اکنون به گفته‌ی مشاور @INSIDERSONY در X، جانشین سونی Xperia Pro-I در دست توسعه است که گمان می‌رود Xperia Pro C نامیده می‌شود. طبق اطلاعات فاش شده، جانشین یک دستگاه جمع‌وجور خواهد بود که بسیار کوچک‌تر از دستگاه موجود سونی است. گو

طبق گزارش‌ها، این گوشی یک پنل اولد ۶.۰ اینچی ۲K دارد که از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و مهم‌تر از آن، یک پوشش ضد انعکاس پشتیبانی دارد. برای زمینه، گلکسی اس ۲۴ اولترا امسال با پوشش شیشه گوریلاگلس آرمور عرضه شد که دارای پوشش ضد انعکاس است و  در دید در شرایط بیرونی تفاوت ایجاد می‌کند.

در حالی که سونی دیگر سعی نمی‌کند در بازار گوشی‌های هوشمند رایج رقابت کند، اگر این شایعه درست باشد، Xperia Pro C می‌تواند توجه حداقل برخی از علاقه‌مندان به دوربین را که گوشی‌های جمع‌وجور را ترجیح می‌دهند، جلب کند. اکثر کوچک‌ترین پرچمداران ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ بیش از ۶ اینچ هستند. آیفون ۱۵ یکی از نزدیک‌ترین‌ها با نمایشگر ۶.۱ اینچی است. پیکسل ۸ و گلکسی اس ۲۴ پایه نمایشگر ۶.۲ اینچی دارند، شیائومی ۱۴ دارای صفحه نمایش ۶.۳۶ اینچی است و وان پلاس ۱۲ دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا