اخبار تکنولوژی

وان پلاس آیس ۳ پرو سرعت شارژ ۱۰۰ واتی دارد

شرکت Oneplus در حال توسعه چندین مدل گوشی هوشمند جدید است و یکی از آنها وان پلاس آیس ۳ پرو نام دارد که بزودی رونمایی خواهد شد و شایعات آن به اتمام می‌رسد.

انتظار داریم وان پلاس گوشی پرچمدار Ace 3 Pro را در ماه جولای معرفی کند. پس از معرفی Ace 3 و Ace 3V در اوایل سال جاری، وان پلاس آیس ۳ پرو سومین گوشی تحت برند Ace 3 خواهد بود. از آنجایی که یک مدل پرو است، پیشرفته‌ترین گوشی در این سری خواهد بود. پست جدید Weibo توسط کارشناس معتبر Digital Chat Station نشان می‌دهد که باتری و قابلیت‌های شارژ آن برای مدت زمان طولانی‌تری رقیبی نخواهد داشت.

طبق گفته DCS،  آیس ۳ پرو اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که دارای باتری با چگالی فوق العاده بالا با ظرفیت ۶۱۰۰ میلی آمپر ساعت است. فن‌آوری باتری توسط Ningde Times، همچنین به عنوان CATL (شرکت فناوری معاصر آمپرکس محدود)، یک سازنده برجسته باتری، پشتیبانی می‌شود.

پیش از این، فاش‌کننده آشکار کرد که Ace 3 Pro دارای یک باتری دو سلولی است که هر سلول ظرفیت ۲۹۷۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که در نتیجه ظرفیت ترکیبی ۵۹۴۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. انتظار داریم کل میزان معمول باتری ۶۱۰۰ میلی آمپر ساعت باشد.

این گوشی با کد داخلی “Dayu” قادر به شارژ سریع ۱۰۰ واتی است. ترکیبی از ظرفیت باتری و سرعت شارژ آن را متمایز می‌کند و انتظار نداریم هیچ رقیبی برای مدت قابل توجهی با مشخصات آن مطابقت داشته باشد. این بیانیه تاکید می‌کند که دستگاه‌های رقیب یا باتری‌های بزرگ‌تر اما سرعت شارژ کندتر دارند یا سرعت شارژ سریع‌تر اما باتری‌های کوچک‌تر دارند.

وان پلاس آیس ۳ پرو بسیار نزدیک است

از نظر سایر مشخصات، شایعات نشان داده است که وان پلاس آیس ۳ پرو دارای یک پنل OLED LTPO با لبه خمیده ۶.۷۸ اینچی است که وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را دارد. این تلفن هوشمند دارای یک دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 8 مگاپیکسلی (فوق عریض) + ۲ مگاپیکسلی (ماکرو) خواهد بود. در سایر مشخصات، دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد. این محصول با فریم فلزی در گزینه‌های بدنه عقب شیشه‌ای، چرمی و سرامیکی موجود خواهد بود.

در دیگر خبرها شرکت وان پلاس پیشتر برای گوشی میان رده وان پلاس Nord CE 4 خود آپدیت نرم افزاری جدیدی را منتشر کرده است. آپدیتی که ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهد. تمرکز OxygenOS 14.0.1.427 روی بهبودهای سیستم است، مانند بهبود ثبات و استفاده بهتر از انرژی در شرایط خاص. همچنین نوید اتصال بلوتوث بهتر به خصوص در هنگام تماس با هدفون بلوتوث وجود دارد. یکی از ویژگی‌های کلیدی این بروزرسانی پاک کن هوش مصنوعی است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی اشیاء ناخواسته را از عکس‌های خود حذف کنند.

علاوه بر این، گفته می‌شود که عملکرد دوربین بهبود یافته و ضبط ویدیویی روان‌تر و کیفیت کلی بهتر را تضمین می‌کند. در حالی که در حال حاضر تنها در هند در دسترس است، وان پلاس قصد دارد در آینده این به‌روزرسانی را در مناطق دیگر نیز عرضه کند، اگرچه زمان‌بندی خاصی اعلام نشده است.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا