اخبار تکنولوژی

ویژگی های کلیدی گوشی اوپو K12 Plus فاش شد

اوپو در حال کار بر روی یک گوشی جدید از سری K برای بازار چین است. شایعات حاکی از آن بوده که گوشی هوشمند آینده اوپو PKS110 که اخیراً توسط پلتفرم گواهی رادیویی چین تأیید شده و در پایگاه داده Geekbench مشاهده شده، می‌تواند اوپو K12 Plus آینده باشد. همین دستگاه اکنون در پایگاه داده TENAA ظاهر شده و تمام مشخصات آن را فاش می‌کند.

با توجه به لیست تنا K12 Plus، این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED است که وضوح +FHD را تولید می‌کند. در لیست به آن اشاره‌ای نشده، اما به نظر می‌رسد که صفحه نمایش نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد. این گوشی دارای حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش برای امنیت خواهد بود.

این لیست نشان می‌دهد که یک تراشه هشت هسته ای ۲.۴ گیگاهرتز، اوپو K12 Plus را قدرت می‌بخشد. لیست Geekbench آن پیشتر فاش کرده که دارای اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است. انتظار می‌رود این گوشی در انواع رم ۸ گیگابایتی / ۱۲ گیگابایتی و گزینه‌های ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی / ۵۱۲ گیگابایتی در چین عرضه شود. انتظار داریم این دستگاه دارای یک باتری ۶۴۰۰ میلی آمپرساعتی (مقدار معمولی) با شارژ ۸۰ واتی باشد. با این حال، TENAA تنها ارزش نامی باتری را ۶۲۲۰ میلی آمپرساعت ذکر کرده است.

K12 Plus دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی خواهد بود. در عقب، یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی دارد. انتظار می‌رود این گوشی بر روی اندروید ۱۴ مبتنی بر ColorOS 14 اجرا شود. ابعاد دستگاه ۱۶۲.۴۷ در ۷۵.۳۳ در۸.۳۷ میلیمتر و وزن آن ۱۹۳ گرم است. تصاویر گوشی در پایگاه داده TENAA ظاهر نشد. با این حال، یکی از مدیران اوپو پیشتر یک تصویر رسمی از گوشی را برای نمایش طراحی عقب K12 Plus به اشتراک گذاشت. طراحی این گوشی با سایر گوشی‌های سری K که اوایل امسال معرفی شدند، مطابقت دارد.

اوپو K12 Plus در نزدیکی

برای یادآوری، اوپو K12 و K12x که در اوایل سال جاری در چین عرضه شدند، به عنوان OnePlus Nord CE 4 و Nord CE 4 Lite در سطح جهانی معرفی شدند. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا نسخه تغییر نام یافته K12 Plus برای بازار جهانی وجود خواهد داشت یا خیر.

در دیگر خبرها شایعات آتی سری اوپو Find X8 کم کم جای خود را در وب می‌گیرند. انتظار می‌رود این دستگاه‌ها در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ و به دنبال آن مدل اولترا در اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه شوند. اخیراً تصویر واقعی مدل ساده Find X8 به بیرون درز کرده است و نشان می‌دهد که این برند طراحی مجددی روی دستگاه خود انجام داده است. یکی از جدیدترین اطلاعات اکنون اطلاعات باتری Find X8 Ultra آینده را ادعا می‌کند.

«ایستگاه چت دیجیتال» اطلاعاتی معروف پستی را در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی Weibo منتشر کرد. در این پست یک دستگاه منتشر نشده با چیپست اسنپدراگون ۸۷۵۰ کوالکام مورد بحث قرار می‌گیرد. او همچنین از یک ایموجی در پست استفاده می‌کند که به دستگاه OPPO آینده اشاره می‌کند. همه اینها باعث می‌شود به این نتیجه برسیم که او در مورد دستگاه اوپو Find X8 اولترا صحبت می‌کند.

با بازگشت به عنوان اصلی، کارشناس اطلاعات می‌گوید که دستگاه دارای باتری حدود ۶۰۰۰ میلی آمپرساعتی خواهد بود. تا ۱۰۰ وات شارژ سیمی و ۵۰ وات شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند. از آنجایی که او یک نکته نویس قابل اعتماد است، می‌توانیم روی این اطلاعات حساب کنیم.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا