اخبار تکنولوژی

پاوربانک شیائومی Pocket Power راهی بازار شد

شیائومی امروز رویدادی را در هند برگزار کرد که در آن تعداد زیادی از محصولات جدید خود را معرفی کرد. اینها عبارتند از Redmi 13 5G، Redmi Buds 5C و موارد دیگر. در کنار آن، این برند پس از مدت‌ها از دو پاور بانک شیائومی Pocket Power رونمایی کرد. از جمله این موارد می توان به پاوربانک جیبی فوق العاده قابل حمل شیائومی و پاور بانک ۴i اشاره کرد.

هر دو ساخت هند هستند و دارای مشخصات و ویژگی‌های تقریباً یکسان، البته چند چند تفاوت وجود دارد. شیائومی Pocket Power یک دستگاه پاوربانک قابل حمل است که به اندازه یک کیف پول طراحی شد. در همین حال، پاور بانک ۴i از نظر سایز کمی بزرگ‌تر محسوب می‌شود. هر دو دارای طراحی شیک و مینیمالیستی هستند. پاور بانک جیبی دارای کابل USB-C داخلی با مکانیزم قفل برای تجربه استفاده بدون پیچیدگی است.

پاور بانک جیبی شیائومی و پاور بانک ۴i به سلول‌های باتری لیتیوم یونی با چگالی بالا ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی مجهز شده‌اند. آنها دارای ۱۲ لایه محافظ امنیتی در برابر گرمای بیش از حد، نوسانات ولتاژ، اتصال کوتاه و غیره هستند. هر دو لوازم جانبی دارای یک پورت USB-C و دو درگاه USB-A هستند. شارژ سریع دو طرفه وجود دارد که از سرعت ۲۲.۵ وات پشتیبانی می‌کند. پاور بانک ۴i قادر است سه دستگاه را به طور همزمان بالا ببرد. یک حالت تخلیه کم مصرف در هر دو مدل وجود دارد که می‌توان آن را با یک دکمه در حین شارژ ساعت هوشمند، هدفون TWS، هدفون و غیره فعال کرد.

شیائومی Pocket Power بیش از ۱۶۹۹ روپیه قیمت دارد در حالی که پاور بانک ۴i بیش از ۱۲۹۹ روپیه. اولی در رنگ‌های مارون و آبی ارائه می‌شود در حالی که دومی در رنگ‌های مشکی کلاسیک، سبز زیتونی و بنفش مرجانی عرضه می‌شود. از ۱۵ جولای می توان آنها را از وب سایت آمازون، Flipkart و شیائومی و همچنین فروشگاه های خرده فروشی خریداری کرد.

شیائومی Pocket Power از راه رسید

در دیگر خبرها ردمی K70 و ردمی K70 پرو در نوامبر سال گذشته عرضه شد. این گوشی از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. اکنون خبر این است که Redmi به طور رسمی تا ۶۰۰ یوان تخفیف ( ۸۲ دلار) برای K70 Pro اعلام کرده است.

برای اینکه ایده‌ای به شما بدهیم، نسخه‌های ۱۲ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایتی K70 Pro با قیمت ۳۲۹۹ یوان (۴۶۵ دلار)، ۳۵۹۹ یوان (۵۰۸ دلار) و ۳۸۹۹ یوان (۵۵۰ دلار) عرضه شدند. پیکربندی مدل سطح بالا ۲۴ گیگابایت رم + ۱ ترابایت با برچسب قیمت ۴۳۹۹ یوان ( ۶۲۱ دلار) عرضه شد. تمامی نسخه‌ها دارای رم LPDDER5 و حافظه داخلی UFS 4.0 هستند.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا