اخبار تکنولوژی

ساعت شیائومی Watch S1 Pro با طراحی جذاب معرفی شد

شرکت شیائومی در نهایت ساعت شیائومی Watch S1 Pro را برای بازار جهانی معرفی کرد. این مدل شش ماه قبل به بازار چین رسید و اکنون نوبت به سایر مناطق جهان رسید.

جای تعجب نیست که Watch S1 Pro همان ساعت هوشمندی است که در آگوست ۲۰۲۲ معرفیشد، با صفحه نمایش ۱.۴۷ اینچی AMOLED که در یک شاسی ۴۶ در ۴۶ در ۱۱.۲۸ میلی‌متری قرار دارد و وزن آن به جز بند، ۴۸.۵ گرم است. ساعت شیائومی Watch S1 Pro همچنان در دو مدل نیز عرضه می‌شود، هر دو با بدنه‌های فولادی ضد زنگ. همانطور که تصاویر بازاریابی شیائومی نشان داده، یکی دارای بند لاستیکی فلوئورو مشکی، در حالی که دیگری با بند چرمی قهوه‌ای رنگ به فروش می‌رسد.

شیائومی Watch S1 Pro ساعتی مدرن و زیبا

علاوه بر این، شیائومی ادعا کرده که صفحه نمایش ۴۸۰ در ۴۸۰ پیکسل به حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت می‌رسد و توسط شیشه یاقوت کبود با پوشش ضد جذب اثر انگشت محافظت می‌شود. Watch S1 Pro همچنین با پشتیبانی از بلوتوث ۵.۲ و BLE عرضه شده و یک ساعت ضدآب به حساب می‌آید. در همین حال، باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن عمر ۱۴ روزه داشته و با سیستم عامل Wear OS تجربه کاربری لذت بخشی رقم می‌زند.

همانطور که انتظار می‌رفت، Watch S1 Pro با قیمت ۲۹۹.۹۹ یورو در منطقه اروپا، ۱۲۰ یورو بیشتر از Watch S1 Active و ۷۰ یورو بیشتر از Watch S1 است. با کمال تعجب، Watch S1 Pro در بریتانیا ۲۹۹ پوند قیمت داشته که با نرخ ارز فعلی معادل ۳۳۹ یورو است. در مقابل، Xiaomi 13 Lite در بریتانیا گران‌تر از اروپا بوده، در حالی که بالعکس برای Xiaomi 13 Pro چنین نیست.

برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت سازنده مراجعه کنید.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا