اخبار تکنولوژی

مجموعه iQOO 12 با سخت افزاری قوی همراه است

طبق گزارش‌ها، ویوو قرار است در ماه اکتبر «استراتژی بزرگ‌نمایی» خود را با مجموعه‌ای از محصولات جدید در افق آغاز کند، از جمله رابط کاربری جدید Origin OS 4، سری ویوو X100، ویوو X Fold 3 و مجموعه iQOO 12. شایان ذکر است، یک منبع آگاه در Weibo اطلاعاتی در مورد سری iQOO 12 فاش کرده است.

به گفته این افشاگر، سری iQOO 12 به صفحه نمایش ۲K مجهز خواهد شد و ویژگی‌های محافظت از چشم به طور خاص برای کاربران ورزش‌های الکترونیکی طراحی شده است. این گوشی احتمالا از نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کند.

همچنین شایعه شده که سری iQOO 12 دارای شارژ ۲۰۰ واتی است که مطمئنا برای گیمرها مفید خواهد بود. در مورد پردازنده، انتظار می‌رود سری iQOO 12 از پلتفرم موبایل پرچمدار جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۳ قدرت گیرد که پیشرفت‌های قابل توجهی در عملکرد CPU و GPU ارائه می‌دهد. این دستگاه با حافظه‌های LPDDR 5X و UFS 4.0 و همچنین یک سیستم خنک کننده مایع VC با مساحت بزرگ برای کنترل حرارتی همراه خواهد بود.

علاوه بر این، گزارش‌هایی وجود دارد که سری iQOO 12 در حال آزمایش با تراشه V3، تراشه نسل سوم Vivo است. تراشه V3 یک تراشه فرآیند ۶ نانومتری است که از معماری ISP چندگانه و سیستم اتصال FIT نسل دوم استفاده می‌کند. گفته شده که ۲۰ درصد بهبود در زمان پردازش تصویر و ۳۰ درصد بهبود در بهره‌وری انرژی نسبت به نسل قبلی ارائه می‌دهد.

مجموعه iQOO 12 با سخت افزار جذاب

Jia Jingdong، یکی از مدیران Vivo، قبلا فاش کرده بود که سری ویوو X100 و سری iQOO 12 پس از بازی‌های آسیایی عرضه خواهند شد. در نتیجه، سری iQOO 12 ممکن است در اواخر اکتبر یا در هفته اول نوامبر عرضه شود.

جزئیات بیشتری در دست نیست و برند ویوو سعی کرده تا محصولات جذابی را برای علاقمندان تدارک بیند. پیش بینی شده بیشتر شایعات موجود به حقیقت تبدیل شود. آیکیو محصولات جذابی تدارک دیده که هر یک ویژگی‌های قابل توجه دارند و می‌توانند نظر مخاطب خود را جلب کند.

مشخص نیست برنامه ویوو چیست و چه زمانی قصد دارد آن را در بازارهای مختلفی عرضه دارد. پیش بینی شده بزودی اخبار موثقی دردسترس قرار گیرد و نباید به شایعات بی‌اساس اشاره کرد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا