اخبار تکنولوژی

سری گلکسی S24 سه مدل دارد

یک گزارش رسانه‌ای در ژانویه ادعا کرد که سری گلکسی S24 سامسونگ انتظار می‌رود در سه ماهه اول ۲۰۲۴ وارد بازار شود، به جای سه مدل، شامل دو مدل گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ اولترا می‌شود.

گفته می‌شد که گلکسی اس ۲۴ پلاس توسط شرکت کره‌ای کنار گذاشته خواهد شد. با این حال، افشای جدید نشان می‌دهد که چنین نخواهد بود و سری S24، مانند سری S23، شامل مدل‌های ساده، پلاس و اولترا خواهد بود.

این گزارش از SamMobile و GalaxyClub می‌آید که ادعا می‌کنند سری Galaxy S24 توسط سامسونگ با اسم رمز “Muse” شناخته می‌شود و سه اسم رمز مختلف Muse 1، Muse 2 و Muse 3 داشته که نشان می‌دهد سری S24 شامل پلاس خواهد شد.

اسم رمز گلکسی اس ۲۴ اولترا میوز ۳ است، بنابراین گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس می‌توانند به ترتیب با اسم رمز میوز ۱ و میوز ۲ باشند. این منابع همچنین تاکید کردند که گلکسی اس ۲۴ اولترا دارای دوربین تله فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابر خواهد بود که جایگزین واحد تله فوتو ۳ برابری می‌شود که در گلکسی اس ۲۳ اولترا مشاهده می‌شود.

گلکسی S24  در سه مدل از راه خواهد رسید

در ماه آوریل، ما شنیدیم که سامسونگ تله فوتو ۳ برابری را از S24 Ultra حذف کرده و به نفع یک تله‌فوتوی تا شده تک متغیر با زوم ۳ تا ۱۰ برابری کنار خواهد گذاشت. برای اطمینان از این موضوع باید منتظر شواهد بیشتری باشیم. با رونمایی از سری S24 بیش از شش ماه دیگر، می‌توانید انتظار داشته باشید که در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد این سری بشنوید.

در دیگر خبرها سری گوشی Galaxy S20 بیش از سه سال می‌شود که عرضه شدند، با این حال گوشی‌های پرچمدار ۲۰۲۰ همچنان آپدیت امنیتی ماهانه دریافت می‌کنند.

علی‌رغم اینکه زمان از مرز سه سال گذشته است، سامسونگ گلکسی اس ۲۰ را به آپدیت سه ماهه تنزل نداده است. این برخلاف اصول و سنت است، زیرا هر گوشی پرچم‌دار گلکسی از زمان گلکسی اس ۷، قبل از اینکه سامسونگ آن‌ها را به وصله‌های فصلی کاهش دهد، از ۳۶ به‌روزرسانی ماهانه متوالی بهره می‌برد.


مواردی که می‌توانید مطالعه کنید:

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا